Top Ad unit 728 × 90

O Hayat Benim Dizisi Oyuncuları, Konusu, Fox Tv O Hayat Benim Dizisi

o-hayat-benim-dizisi-oyunculari
O HAYAT BENİM DİZİSİ OYUNCU KADROSU

Fox Tv ekranlarından Paar akşamları yayınlanan ve yayınlandığı her hafta reyting sıralamasına birincisi sırayı kimseye kaptırmayan O Hayat Benim dizisi oyuncu kadrosunu ve konusunu sizler için yayınladık... İşte dizi hakkında detaylı bilgi...

O HAYAT BENİM EFSUN ÖLECEK Mİ TIKLA >>>

Pazar akşamlarının hiç şüphesiz vazgezilmez dizilerin başında gleiyor O Hayat Benim dizisi. Fox Tv de her hafta Pazar akşamları 20.15 te yayınlanan O Hayat Benim dizisinde O Hayat Benim'de küllerinden doğan aşklara ve hayata yenilmeden tutunma mücadelelerine hep birlikte tanık oluyoruz. Sırlar bir bir ortaya çıkmaya başlamıştır, artık işler kimsenin umduğu gibi gitmeyecek, herkesi şaşırtacak büyük gelişmeler yaşanacaktır.
Pastel Film'in yapımcılığını üstlendiği dizinin yönetmen koltuğunda ise Yıldız Hülya Bilban ve Hamdi Alkan var. Senaryosunu ise Can Sinan, Ali Ercivan ve Mert Meriçli yazıyor. İşte O Hayat Benim dizisi oyuncu kadrosu... http://haberler4.blogspot.com
O HAYAT BENİM DİZİSİ OYUNCULARI
O Hayat Benim dizisi Ateş-Keremcem
O Hayat Benim dizisi Bahar-Ezgi Asaroğlu
O Hayat Benim dizisi Mehmet Emir Atahan-Sinan Albayrak
O Hayat Benim dizisi Efsun-Ceren Moray
O Hayat Benim dizisi İsmail Demirkan-Cem Kılıç
O Hayat Benim dizisi Nuran-Yeşim Ceren Bozoğlu
O Hayat Benim dizisi İlyas-Süleyman Atanısev
O Hayat Benim dizisi Hasret-İclal Aydın
O Hayat Benim dizisi Hülya-Ahu Sungur
O Hayat Benim dizisi Sakine-birgül Ulusoy
O Hayat Benim dizisi Adile-Nesime Alış
O Hayat Benim dizisi Semra-Gülsen Tuncer
O Hayat Benim dizisi Süreyya-Neslihan Acar
O Hayat Benim dizisi Alp-Şan Bingöl
O Hayat Benim dizisi Edibe-Nurşim Demir
O Hayat Benim dizisi Arda-Ozan Güler
O Hayat Benim dizisi Seçil-Güzide Arslan
O Hayat Benim dizisi Fulya-Didem İnselel
O Hayat Benim dizisi Asım-Turgay Aydın
O Hayat Benim dizisi Müge-Bahar Şahin
O Hayat Benim dizisi Onur-Sezgi Mengi
O Hayat Benim dizisi Hatice-Büşra Çubukçuoğlu
O Hayat Benim dizisi Beyza-Gökşin Gökdemir
O Hayat Benim Dizisi Oyuncuları, Konusu, Fox Tv O Hayat Benim Dizisi Reviewed by Haberler4 on 1/26/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.