Top Ad unit 728 × 90

O Hayat Benim Efsun Öldü mü?

efsun-oldu-mu
O HAYAT BENİM DİZİSİ EFSUN ÖLDÜ MÜ?

O Hayat Benim dizisinin 54.bölümü 10 Mayıs 2015 Pazar akşamı Fox Tv de yayınlandı. Yeni bölümü ile ekrana gelen sevilen dizi O :Hayat Benim'de izleyenleri yine bir kötü haber bekliyordu... Efsun ölecek mi?
O Hayat Benim 54.bölümünde dizisinin Ceren Moray'ın canlandırdığı en sevilen karakterlerinden birisi olan Efsun ölüm döşeğinde göründü. Dizide mBahar gittikten sonra üzüntüden yatağa düşen Efsun ölümle pençeleşiyor. Son sahnede Efsun'a uygulanan şok tedavisi de fayda etmedi. Son sahnede Efsun'un ölüp ölmediği biliniyor. İzleyiciler Efsun'un ölüp ölmediğini merak ediyor. Peki Efsun(Ceren Moray) öldü mü? İşte detaylar...

O Hayat Benim dizisinde bir karakter daha ölmek üzere...
Geçtiğimiz haftalarda dizide yaşadığı problemler yüzünden ayrılan Yeşim Ceren Bozoğlu'nun canlandırdığı Nuran'ın ani ölümünün ardından şimdi de kızı Efsun ölüm döşeğinde. Efsun dizinin yayınlanan son bölümünde ölümle kalın arasında görülüyor. Doktorların yaptığı tüm tedavilere rağmen bir türlü hayata dönemeyen Efsun acaba ölecek mi? Dizinin son sahnesini Efsun'un ölüp ölmediğini söylemeden bitti. İzleyiciler şimdi merakla hafaaya yayınlanacak 55.bölümü bekliyor. Sanırım Efsun ölmeyecek. Çünkü Nuran'ın da diziden ayrılması büyük tepokilere neden olmuştu. Şimdi dizide en çok sevilen karakter olan Efsun(Crren Moray)'un da ayrılması dizinin izlenme oranlarını etkileyecektir diye düşünüyorum. Bu nedenle Efsun 55.bölümde iyileşecektir diye umuyorum. Hep birlikte O Hayat Benim 55.bölüm fragmanı yayınlandığında göreceğiz... Bakalım Efsun Ölecek mi yaşayacak mı?haberler4.blogspot.com özel haberi

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Sizce Efsun ölecek mi?
O Hayat Benim dizisinde Efsun ölürse dizinin reytingleri düşer mi?
YORUM sizde...

O HAYAT BENİM EFSUN( CEREN MORAY) KİMDİR?

Ceren Moray Yaşı: 30
Ceren Moray Boyu: 160
Ceren Moray Kilosu: 50

O Hayat Benim dizisinde Efsun karakterini canlandıran Ceren Moray 5 Haziran 1985 İstanbul doğumludur. Başarılı oyuncu eğitimini Haliç Üniversitesi Konservatuar Tiyatro Bölümü’nde sürdürmektedir. Efsun yani Ceren Moray daha önce İşler Güçler dizisinde Zehra karakteri olarak karışmıza çıkmıştı.  Ceren Moray, da doğmuştur. İşte Ceren Moray'ın rol aldığı dizi ve filmler...
Ceren Moray Dizileri
  • Serseri Aşıklar
  • Dayıhaberler4
  • Nefes Nefese
  • Doktorlar
  • Kavak Yelleri
  • İşler Güçler dizisi Zehra
  • O Hayat Benim dizisi Efsun
O Hayat Benim Efsun Öldü mü? Reviewed by Haberler4 on 5/11/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.