Top Ad unit 728 × 90

Kısmetse Olur 9 Kasım Pazartesi Neler Oldu?

KISMETSE OLUR 9 KASIM 26.BÖLÜM

Kanal D ekranlarında evlendirme programı olarak yayınlanan ve diğer evlendirme programlarına bir alternatif getiren bir program olmayı başardı.Hafta içi her gün yayınlanan Kısmetse Olur dan geçen hafta Adnan ve Daniela elenmişti. Yerlerine damat adayı olarak Önder gelin adayı olarak ta Sermin gelmişti bakalım bu yarışmacılar kısmetse olur da ne gibi gelişmelere neden olacaklar. Hepsi 9 Kasım pazartesi günü yayınlanacak olan 26.bölümde. Bizde her gün tüm gelişmeleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz. Kimler kırmızı odaya gidecek, hangi damat adayı kimle gürüşme yapmak isteyecek tüm gelişmeler Kısmetse Olur'un yeni bölümünde...İşte 9 Kasım Kısmetse Olur 26.Bölümde yaşananlar...

Günün ilk saatlerinde seyircilerin seyircilerin ilk gözüne çarpan Melisin saçlarını koyu kestaneye boyatmış olduğunu fark etti. Ayça Melis ve Mehtap yeni gelen gelin adayı olan Sermin'in kiritiğini yaptılar. Melis ve Ayça yeni gelin adayı Sermin'in ağzından laf alması için Mehtabı doldurdular. Ona karşı iyi davran onu savun bizi kötüle çözelim bu kızı dediler.

Sabahın ilk saatlerinde Sermin damat adaylarının olduğu tarafa geçerken Önder de gelin adaylarının tarafına geçti ve sabah kahvaltılarını birlikte yaptılar ve sohbet ettiler.

İlk günden tüm gelin adayları yeni gelin adayına yüklenmeye başladı ve bütün mutfak temizliğini tek başına yapması gerektiğini söylediler...

Damat adayları arasında iki kardeş gibi görülen Serhan ve Emre birbiriyle tartıştılar. Serhan benim arkamdan konuşmayacaksın dedin. Emrede ben kimsenin arkadan falan konuşmadım kötü birşey söylemedim dedi.
http://haberler4.blogspot.com
Sermin Serhan'ı izleyerek izleyerek onun için geldim. Davranışlarını inceleyeceğim neler olacak göreceğiz dedi.

Gelin Adayları Kendilerini Hangi Damat Adayının Çağıracağını Tahmin Ediyorlar.

Gelin adayları damat adaylarının kimi kırmızı odaya çağıracağını tahmin edecekler. Tahmini doğru çıkan adaylar birlikte öğlen yemeği yeme ve ödül kazanma şansı yakalayacaklar.

Mehtap - Tankut
Melis - Serhan - doğru tahmin etti
Ayça - Emre - doğru tahmin etti
Ceyda - Önder - doğru tahmin etti
Sermin - Serhan
Duygu - Murat
Cansel - Ercan

KIRMIZI ODAYA KİMLER GEÇTİ

 
Erdem - Melis
Erdem Melis'i kırmızı odaya çağırdı. Erdem Melise kafan karışık demiştin dedi. Meliste ben şu an bunları konuşmak istemiyorum dedi. Melis Erdeme özlemişim seni dedi. Erdem de çok güzel bakıyorsun bunu hiç kaybetme dedi. Ben fazlasıyla sabırlı bi adamım ama sen konusunda sabırsızım dedi.

 
Murat - Mehtap
Murat kırmızı odaya Mehtap'ı çağırdı. Ben seni çağırdım ama Duyguyla konuşacağım çünkü benim adımı elenme adayı olarak verdi bunu sormak için sakın yanlış anlama dedi. Ben bugün bir yola girmek istiyorum dedi. Çok güzel görünüyorsun dedi.


 
Tankut - Duygu
Tankut kırmızı odaya Duyguyu çağırdı fakat bunu duygusal olarak yapmadığını söyledi. Ercan senin hakkında sabah pozitif anlamda şeyler söledi. Seninle dost olmak tamam amam ilişkilerde birazda ihtiras olması lazım dedi.

 
Ercan - Cansel
Ercan bugün kırmızı odaya Cansel'i çağırdı. Ercan seni odaya çağıracağımı bekliyor muydun dedi. Cansel de bekliyordum dedi. Senin burada kalmana sevindim ve kalman da araç oldum dedi. Ercan  Cansel'e seni tanımak istiyorum birbirimize bir şans verelim dedi. Beni çağırman hoşuma gitti ama bir konuda ricam olacak. Bundan sonra Erkekler evinden bana bahsetme dedi.

 
Emre - Ayça 
Emre kırmızı odaya şu anda ilişkisini devam ettirdiği Ayçayı çağırdı. Ayçaya kırmızı bir kalpte yazılı bir not verdi. Emre bana daha önceki kırmızı oda görüşmelerimizde Aşk nedir diye sormuştun. Ben sana aşkı anlatmanın değil yaşatmanın peşindeyim dedi.

 
Serhan - Melis
Serhan kırmızı odaya Melis'i çağırdı. Melis arkadaşlarım sana karşı bir şeyler hissettiğimi söylüyorlar. Serhan arkadaşlarının fark ettiğini sen de fark ettin mi diye sordu. Melis Erdemi kırmak istemiyorum ama birini kırmamak için hareket edemem dedi. Serhan biraz açık konuşur musun ben üstü kapalı konuşmayı sevmem dedi. Melis seni tanımak istiyorum tabi sende beni tanımak istersen dedi. Serhan da bunu Erdem biliyomu diye sordu. Meliste onun bilmesine gerek yok sonuçta benim annem babam değil dedi.

 
Önder - Ceyda
Önder kırmızı odaya Ceydayı çağırdı. Önden senin için geldim seni tanımak istiyorum dedi. Ben damat adlarının hepsine net şekilde senle ilgilendiğimi söyledim dedi.Sende beni tanımak istiyorsan net ol dedi. Nasıl ilerleyeceğiz bilemiyorum ilk günden hemen elimi tut demiyorum dedi.


Damat adaylarının evine Melis ve Ayça konuk oldu. Serhan ve Emrenin dışındaki diğer damat adaylarıda geln adaylarının olduğu bölüme geçti.

- Emre Ayça ile sohbet ederken Serhanda Melisle sohbet etti.Serhan ve Melis'in görüşmelerinide diğer tarafta hem gelin hemde damat adayları an be an izlediler. Melis Serhana seni tanımak istiyorum dedi. Serhan bana karşı duyguların senin kendi düşüncen mi yoksa ailen istiyor diye mi diye sordu.

- Erdem Melis sen benim duygularımla ve iyi niyetimle oynadın. Ben senin için annemi bile karşıma aldım ama sen onun haklı olduğuu bana kanıtladın. Bundan sonra sen benim hayatımda olamazsın dedi.

- Serhan ben oraya geldikten sonra ondan uzak durmaya başladın dedi. Melis te ben başkaları üzülmesin diye hareket edemem dedi. Serhan Ben hiç bir zaman kimseyi kandırmadım kandırmam da. Serhan seninle ben asla olmaz dedi çünkü Erdem benim kardeşim onun değer verdiği insanla yürüyemem dedi. Eğer Erdeme karşı birşey hissetmiyorsan onu al karşına konuş dedi.

- Erdem beni verdiğim değeri anlayamayan ve bilmeyen kişiyi ben hayatıma almam dedi. Melis te Serhand a kararını söyledi bende onun peşinde koşacak birisi değilim dedi. Erdemle de görüşmeyi düşünmediğini söyledi.

Bakalım yarın neler yaşanacak...

Sizin yarışmadaki favoriniz kim hangi adayı beğeniyor ve destekliyorsunuz. Yorum ve görüşlerinizi yorum bölümünden bizlerle paylaşabilirsiniz.

KISMETSE OLUR DİĞER BÖLÜMLER
Kısmetse Olur 20.Bölüm 2 Kasım 2015
Kısmetse Olur 21.Bölüm 3 Kasım 2015
Kısmetse Olur 22.Bölüm 4 Kasım 2015
Kısmetse Olur 23.Bölüm 5 Kasım 2015
Kısmetse Olur 24.Bölüm 6 Kasım 2015 
Kısmetse Olur Kim Elendi 7 Kasım 2015
Kısmetse Olur 26.Bölüm 9 Kasım 2015

KISMETSE OLUR YARIŞMACILARI

KISMETSE OLUR MELİS BUSE BETKAYAN
Melis'in Yaşı : 23
Melis'in Eğitim durumu : Beykent Üniversitesi Mimarlık Bölümü İç mimarlık mezunu
Melis'in Mesleği : İç Mimar
Melis'in Memleketi: Sivas
Melis'in Yaşadığı Yer : İstanbul
Melis'in Göz rengi: Açık kahve
Melis'in Boyu: 1.71
Melis'in Kilosu: 54
Melis'in Burcu: Balık

KISMETSE OLUR CANSEL ÇÖRDÜK
Cansel'in Yaşı : 20
Cansel'in Eğitim durumu : Kültür Üniversitesi İngiliz Dili Ve Edebiyatı Hazırlık öğrencisi
Cansel'in Mesleği : Öğrenci
Cansel'in Memleketi: Antalya
Cansel'in Yaşadığı Yer : İstanbul
Cansel'in Göz rengi: Kahverengi
Cansel'in Boyu: 1.75
Cansel'in Kilosu: 57
Cansel'in Burcu: Terazi

KISMETSE OLUR AYÇA BEĞEN
Ayça'nın Yaşı : 28
Ayça'nın Eğitim Durumu : İlkokul mezunu
Ayça'nın Mesleği : Şu anda çalışmıyor
Ayça'nın  Memleketi : Elazığ
Ayça'nın Yaşadığı Yer : İstanbul
Ayça'nın Göz Rengi : Ela
Ayça'nın Kilosu : 54
Ayça'nın Boyu : 1.65
Ayça'nın Burcu : Aslan

KISMETSE OLUR CEYDA KIRICI
Ceyda'nın Yaşı : 21
Ceyda'nın Eğitim Durumu : Lise mezunu
Ceyda'nın Mesleği: Şu an çalışmıyor
Ceyda'nın Memleketi: İzmir
Ceyda'nın Göz Rengi: Kahverengi
Ceyda'nın Kilosu: 53
Ceyda'nın Boyu: 1. 70
Ceyda'nın Burcu: Koç




KISMETSE OLUR MEHTAP TAŞKIRAN
Mehtap'ın Yaşı: 30
Mehtap'ın Eğitim Durumu: Anadolu Üniversitesi Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü Mezunu
Mehtap'ın  Meslek: Muhasebeci
Mehtap'ın  Memleket: Yozgat
Mehtap'ın Yaşadığı Yer: İstanbul
Mehtap'ın Göz Rengi: Yeşil
Mehtap'ın Kilosu: 57
Mehtap'ın Boyu: 1.71
Mehtap'ın Burcu: Boğa

KISMETSE OLUR EMRE UBEYLİ
Emre'nin Yaşı: 23
Emre'nin Eğitim Durumu: Açık Öğretim Spor Yönetimi
Emre'nin Mesleği: Fitness Antrenörü
Emre'nin Memleketi: Kayseri
Emre'nin Yaşadığı Yer: İstanbul
Emre'nin Göz Rengi: Açık Kahve
Emre'nin Boyu: 1.88
Emre'nin Kilosu: 78
Emre'nin Burcu: Koç

KISMETSE OLUR ERDEM DALFİDAN
Erdem'in Yaşı: 27
Erdem'in Eğitim durumu: Doğu Akdeniz Üniversite – Turizm Bölümü
Erdem'in Mesleği: İşletmeci
Erdem'in Memleketi: Bursa
Erdem'in Yaşadığı Yer : Bursa
Erdem'in Göz rengi: Kahverengi
Erdem'in Boyu: 1.86
Erdem'in Kilosu: 80
Erdem'in Burcu: Balık

KISMETSE OLUR MURAT ÖZBAKAN
Murat'ın Yaşı: 45
Murat'ın Eğitim Durumu: Açık Öğretim Fakültesi - İşletme mezunu
Murat'ın Mesleği: Tekstil Sektöründe Yönetici
Murat'ın Memleketi: İstanbul
Murat'ın Yaşadığı Yer: İstanbul
Murat'ın Göz Rengi: Açık Kahve
Murat'ın Kilosu: 80
Murat'ın Boyu: 1.84
Murat'ın Burcu: Balık

KISMETSE OLUR SERHAN ÇELİKER
Serhan'ın Yaşı: 26
Serhan'ın Eğitim Durumu: Müjdat Gezen Kültür Ve Sanat Merkezi Konservatuar (Tiyatro
bölümü) 3. Sınıf Öğrencisi
Serhan'ın Mesleği: İşadamı - Tekstil Şirketi Sahibi
Serhan'ın Memleketi: Adana
Serhan'ın Yaşadığı Yer: İstanbul
Serhan'ın Göz Rengi: Koyu Kahve
Serhan'ın Boyu: 1.88
Serhan'ın Kilosu : 78
Serhan'ın Burcu: Yengeç

KISMETSE OLUR TANKUT DENKER
Tankut'un Yaşı: 43
Tankut'un Eğitim durumu: Marmara Üniversite Turizm Otelcilik
Tankut'un Mesleği: Profesyonel Masaj Terapisti
Tankut'un Memleketi: İstanbul
Tankut'un Yaşadığı yer: San Francisco- Amerika
Tankut'un Göz Rengi: Kahverengi
Tankut'un Boyu: 1.79
Tankut'un Kilosu: 83http://haberler4.blogspot.com
Tankut'un Burcu: Boğa

9 kasım kısmetse olur, 26.bölüm kısmetse olur, kısmetse olur bugün neler oldu, kısmetse olur kırmızı oda, kısmetse olur yarışmacıları, 9 kasim kismetse olur kirmizi oda
Kısmetse Olur 9 Kasım Pazartesi Neler Oldu? Reviewed by Haberler4 on 11/10/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.