Top Ad unit 728 × 90

Rising Star Sami İrek Kimdir, Performansı, Şarkısı

sami-irek
RİSİNG STAR TÜRKİYE SAMİ İREK 

Rising Star Türkiye 3.haftasının ilk bölümü 17 ağustos 2015 Pazartesi akşamı yayınlandı. Yarışmada yeni sesler yüzde yetmişlik barajı aşabilmek için performanslarını sergiliyor. Yeni yarışmacılardan birisi de Sami İrek oldu. Sami İrek 17 ağustos akşamı ekrana geldi. Sami İrek bir Kuş Konsa Badi Parmağıma şarkısını sazı ile çalıp söyledi ve  %79 oy aldı ve barajı geçti. Peki Sami İrek kimdir, kaç yaşındadır, söylediği şarkı...

Sami İrek Kimdir?
Sami İrek lise öğrencisi ve 17 yaşında. Sami İrek küçük yaşta saz çalmaya başlamış ve rising star'da sazı ile Ezginin Günlüğü grubunun Düşler Sokağı şarkısını söyleyerek hem izleyiciden hem de jüriden tam not aldı... İşte oy oranı ve söylediği şarkının sözleri...

Sami İrek %79 Oy Aldı...

Sami İrek Ezginin Günlüğü-Düşler Sokağı şarkısını söyledi... İşte şarkının sözleri...

Ben kuşlardan da küçüktüm
bir gece vaktiydi
Aşk tuttu elimden beni
Geçtim düşler sokağından bir gece vaktiydi
Ceplerimde hacıyatmazlar

yağmur yağsa, uykum kaçsa
bir kuş konsa badi parmağıma
Ağlardım bir başıma

Sevdadandır, sevdadandır
sevdadandır dedi annem aldırma
Aldırma gel yanıma

Kaç mevsim aşk pazarında geçti yalanlarla
Düş sattım aldanmışlara
Aklım kaçıverdi elimden bir gece vaktiydi
Sevdiğim başka sevenim başka
http://haberler4.blogspot.com
Yağmur yağsa,uykum kaçsa
Bir kuş konsa badi parmağıma
ağlardım bir başıma

Sevdadandır, sevdadandır
Sevdadandır dedi annem aldırma
Aldırma gel yanıma
Rising Star Sami İrek Kimdir, Performansı, Şarkısı Reviewed by Haberler4 on 8/17/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.