Top Ad unit 728 × 90

Rising Star Merve Yılmaz Kimdir, Performansı, Şarkısı

merve-yilmaz-rising-star
RİSİNG STAR TÜRKİYE MERVE YILMAZ 

Rising Star Türkiye yarışmasının yeni yarışmacısı Merve Yılmaz....
Rising Star Türkiye 3.haftasının ilk bölümü 17 ağustos 2015 Pazartesi akşamı yayınlandı. Yarışmada yeni sesler yüzde yetmişlik barajı aşabilmek için performanslarını sergiliyor. Yeni yarışmacılardan birisi de Merve Yılmaz oldu. Merve Yılmaz 17 ağustos akşamı ekrana geldi. Merve Yılmaz Yalnız adlı şarkı ile %95 oy aldı ve barajı geçti. Peki Merve Yılmaz  kimdir, kaç yaşındadır, söylediği şarkı...

Merve Yılmaz Kimdir?
Merve Yılmaz, 22 yaşında, İzmir'li. Merve Yılmaz piyano ve ney çalıyor. Merve Yılmaz görme engelli.

Merve Yılmaz %95 oy aldı ve barajı geçti...

Merve Yılmaz Şebnem Ferah'ın Yalnız şarkısını söyledi... Daha sonra istek üzerine yabancı bir şarkı söyledi. Merve Yılmaz Alicia Keys'in Fallin şarkısını söyledi.. İşte o şarkıların sözleri...

Kim bilir neler neler geçti başından
Kimse boyle yalnız olamaz
Anlat birer birer tut ellerimden
Kimse boyle küskün olamaz

Çizgi çizgi yüzünde
Gölgeli gözlerinde
Ağır sessizliğinde
Neler neler var
Ne hikayeler var

Her bahar öncesinde
Kardelene dönüşmeyi
Kopmayı koparılmayı anlat

Karanlıkla dans etmeyi
Sonra ölmeye yatmayı
Kahpe dunyayı anlat

Titreyen çenende dünya devrilmiş
Kimse böyle üzgün olamaz
Gözlerin dolu dolu hayatın da oyle
Kimse böyle yorgun olamaz

Hep göz pınarında
Duran o gözyaşında
Akmaya hazırlanan
Neler neler var
Ne hikayeler var

Her bahar öncesinde
Kardelene dönüşmeyi
Kopmayı koparılmayı anlat

Karanlıkla dans etmeyi
Sonra ölmeye yatmayı
Kahpe dünyayı anlat

Uzaklara dalıp gitme
Gözlerin de dolmasın
Kimse böyle yalnız olmasın
http://haberler4.blogspot.com
Her bahar öncesinde
Kardelene dönüşmeyi
Kopmayı koparılmayı anlat

Karanlıkla dans etmeyi
Sonra ölmeye yatmayı
Kahpe dünyayı anlat anlat

ALICIA KEYS - FALLIN ŞARKI SÖZLERİ

I keep on fallin'... in and out of love with you*
Sometimes I love ya, sometimes you make me blue
bazen seni seviyorum bazen canımı sıkıyorsun
Sometimes I feel good, At times I feel used
bazen iyi hissediyorum, kullanılmış hissettiğim zamanlarda
Lovin' you darlin', makes me so confused
sevi sevmek sevgilim, kafamı çok karıştırıyor

I keep on fallin', in and out of love with you*
I never loved someone the way that i'm lovin' you
kimseyi sevmedim seni sevdiğim gibi

Oh Oh, I.... never felt this way
hiç böyle hissetmedim
How do you give me so much pleasure,
cause me so much pain
nasıl bana bu kadar zevk verip bu kadar acıya sebep oluyorsun
'Cause when I think I'm taking
more than would a fool
çünkü bir aptalın alabileceğinden daha fazla yol katettiğimi düşündüğümde,
I start fallin' back in love with you.
yine sana aşık olmaya başlıyorum

I keep on fallin', in and out of love with you
I never loved someone the way that i'm lovin' you
kimseyi sevmedim seni sevdiğim gibi

Oh baby
bebeğim
I,I,I,I'm
Fa-a-allin düşüyorum
I,I,I,I'm
Fa-a-allindüşüyorum
Fall,fall,fa-a-a-allin
düşüyorum

I keep on fallin', in and out of love with you*
I never loved someone the way that i'm lovin' you
kimseyi sevmedim seni sevdiğim gibi
Rising Star Merve Yılmaz Kimdir, Performansı, Şarkısı Reviewed by Haberler4 on 8/17/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.