Top Ad unit 728 × 90

2015 Demet Akalın Pırlanta Albümü Şarkıları, Şarkı Sözleri

demet-akalin-pirlanta
2015 DEMET AKALIN PIRLANTA ALBÜMÜ ÇIKTI

Demet Akalın yeni albümü Pırlanta müzik marketlerde yerini aldı. 2015 Demet Akalın yepyeni albümü PIRLANTA'da biri remix olmak üzere 14 şarkı yer alıyor. Pırlanta albümündeki ilk klip söz ve müziği Sinan Akçıl'a ait olan Ders Olsun'a geldi. İşte Demet Akalın'ın yeni albümü Pırlanta'da yer alan şarkılar ve şarkıların sözleri...

İşte 2015 Demet Akalın Pırlanta albümü tüm şarkıları...

DEMET AKALIN-PIRLANTA
01- Demet Akalın-Ders Olsun
02- Demet Akalın-Gölge
03- Demet Akalın-Şerefime Namusuma
04- Demet Akalın-Özüme Döndüm
05- Demet Akalın-Beş Yıl
06- Demet Akalın-Bekleyemedin mi
07- Demet Akalın-Seven Sever
08- Demet Akalın-Ya Sana Bir Şey Olursa
09- Demet Akalın-Gidenlerin Kalanları
10- Demet Akalın-Günaydın Abla
11- Demet Akalın-Matmazel
12- Demet Akalın-Pırlanta
13- Demet Akalın-Çalkala
14- Demet Akalın-Ders Olsun(Remix)


DEMET AKALIN-DERS OLSUN ŞARKI SÖZLERİ

Şimdi gelene geçene sor sen
Üzüle üzüle aşkı nerede nerede dert olsun
Git sen acele acele bensiz ecele ecele
Halin gelene geçene ders olsun

Şimdi gelene geçene sor sen
Üzüle üzüle aşkı nerede nerede dert olsun
Git sen acele acele bensiz ecele ecele
Halin gelene geçene ders olsun

***

DEMET AKALIN-PIRLANTA ŞARKI SÖZLERİ

Sadece sen mi kurnazsın
Yalanına çocuklar inansın
Bende ne noksan ne eksilen var
Seni yüzde doksan etkileyen var
Tercihine saygı duyacaktım
Efendi efendi susacaktım
Ne zaman ki gerçeği öğrendim
Gülmekten ölecektim
Özgüveni tavan eksik afilli
Avucuna almış seni besbelli
Şirazeni kaydırmış temelli
Minicik kaldırım taşı pırlantaya mı karşı

***
DEMET AKALIN-BEŞ YIL

Biliyorum
Bir gün kapımın önüne geleceksin
Utancından kapımı çalamayıp
Geri döneceksin
Korkuyorum
Seni o kadar bitkin görmekten
Korkuyorum seni yeniden
Yeniden yeniden sevmekten
Bir gün gelir için sızlar
Beni anlarsınhaberler4.blogspot.com
Belki beş yıl sonra adımı anarsın
O gün bizim için deli gibi ağlarsın
Çok geç biz bittik ve sen bitirmiştin

2015 Demet Akalın Pırlanta Albümü Şarkıları, Şarkı Sözleri Reviewed by Haberler4 on 6/19/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.