Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim Kim Elendi 6 Mart 2015

6-mart-iste-benim-stilim-eleme
6 MART İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ

İşte Benim Stilim bu haftaki eleme gecesi 6 mart 2015 cuma akşamı saat 21:50 da Tv8 ekranlarında olacak. Bakalım bu hafta yarışmada kim elenecek? İşte 6 mart işte benim stilim eleme gecesi detayları ve elenen yarışmacı...

6 MART İŞTE BENİM STİLİMDE ELENEN YARIŞMACI NAZLI SULTAN KAYAASLAN OLDU.
NAZLI ELENDİ...

HANDE YENER, "NAZLI" gitsin dedi
NUR YERLİTAŞ, "ÖZDEN" gitsin dedi
İVANA SERT, "ÖZDEN" gitsin dedi
UĞURKAN EREZ, "NAZLI" gitsin dedi
KEMAL DOĞULU, "NAZLI" gitsin dedi

Bu akşamki eleme gecesinde jüriden en az puanı alan yarışmacılar NİHAL ve NAZLI SULTAN KAYAASLAN oldu. İki yarışmacıdan hafta içinde en az yıldızı alan yarışmacı elemeye kaldı. NAZLI SULTAN KAYAASLAN daha az yıldız aldığı için elemeye çıkan ilk isim oldu... İkinci isim ise ÖZDEN oldu.

6 Mart İşte Benim Stilim Yarışmacılar Kimin Adını Söyledi?
Zeynep eleme için "ÖZDEN" gitsin dedi,
Nihal eleme için "MARİA" gitsin dedi,
Çiğdem eleme için "ÖZDEN" gitsin dedi,
Nazlı Hamarat eleme için "ÇİĞDEM" gitsin dedi,
Özden eleme için "ÇİĞDEM" gitsin dedi,
Maria eleme için "ÖZDEN" gitsin dedi,
Emel eleme için "ÖZDEN" gitsin dedi,
İlbilge eleme için "ÇİĞDEM" gitsin dedi,

Her hafta bir yarışmacının elendiği yarışmada finale doğru yaklaştıkça heyecan da artıyor. Son 7 yarışmacı ile devam eden İşte Benim Stilim yarışmasına 2 yeni yarışmacı daha dahil olmuştu. Bu haftaki eleme ile 8 yarışmacı kalacak.
Bu haftaki eleme gecesinde konuk jüri HANDE YENER olacak...
İşte Benim Stilim yarışmasında konuk sanatçı Hande Yener, Hande Yener şarkıları ile izleyenleri coşturacak ve eleme finalinde vereceği kararla bir yarışmacıyı yarışmadan gönderecek...

İşte Benim Stilim 6 Mart eleme gecesinin konsepti KANAT... Yarışmacılar Kanatlı kostümler giyerek elemeye gelecekler...

Eleme gecesinde jüri üyelerinden İvana Sert her zaman ki gibi dansları ile izleyenleri büyüleyecek. Bu hafta eleme gecesinde Lady Gaga performansı ile izleyeceğiz...

İşte Benim Stilim yarışmasında yeni gelen İlbilge Uzun ve Çiğdem Çelik ilk eleme gecesinde KANAT KONSEPTİ ile yarışacaklar... Bildiğiniz gibi İlbilge Uzun ilk seçmelerdeki elemelerde Kanatlı Kostümü nedeni ile elenmişti... Bakalım 6 mart eleme gecesinde yine aynı şekilde elenecek mi?

İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILARI
İşte Beni Stilim Nazlı Sultan Kayaaslan
İşte Beni Stilim Zeynep Öztürk
İşte Beni Stilim Emel Özkızıltaş
İşte Beni Stilim Maria Surina
İşte Beni Stilim Özden Cerrahoğlu
İşte Beni Stilim Nazlı Hamarat
İşte Beni Stilim Gülnihal Candan
İşte Beni Stilim İlbilge Uzun
İşte Beni Stilim Çiğdem Çelik

İŞTE BENİM STİLİM ELENEN YARIŞMACILAR
İşte Beni Stilim Derya Yarar - 17 Ocak 2015 tarihinde elendi
İşte Beni Stilim Melisa Çeliker 24 Ocak 2015 tarihinde elendi
İşte Beni Stilim Gülşah Yanaş 31 Ocak 2015 tarihinde elendi
İşte Beni Stilim Gökçe Markal 07 Şubat 2015 tarihinde elendi
İşte Beni Stilim Amila Kuruoğlu 14 Şubat 2015 tarihinde elendi
İşte Benim Stilim Gülay Hançer 21 Şubat 2015 tarihinde elendi
İşte Benim Stilim Melisa Şahin 27 Şubat 2015 tarihinde elendi
İşte Benim Stilim Kim Elendi 6 Mart 2015 Reviewed by Haberler4 on 3/06/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.