Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim Elif Kaya Karanlık Dünyam Şarkı Sözleri

elif-kaya
İŞTE BENİM STİLİM ELİF KAYA-KARANLIK DÜNYAM

20 Mart 2015 Cuma akşamı yayınlanan İşte Benim Stilim eleme gecesinde konuk sanatçılardan birisi de Elif Kaya oldu. Elif Kaya albümünden en güzel şarkıları seslendirdi. Elif Kaya'nın çıkış şarkısı olan Karanlık Dünyam şarkısı İşte Benim Stilim eleme gecesine damga vurdu... İşte Elif Kaya'nın 20 Mart İşte Benim Stilim eleme gecesinde söylediği Karanlık Dünyam Sensiz Karanlık Canıma Yetti Bu Ayrılık şarkısı ve sözleri...

20 Mart İşte Benim Stilim Eleme Gecesi için Tıkla >>>

ELİF KAYA-KARANLIK DÜNYAM SÖZLERİ

Karanlık dünyam
Sensiz karanlık
Canıma yetti
Bu ayrılık

Mutluluk diye yollara düştün
Hangi yabancı kollara düştün
Artık dünyadan zevk almaz oldum
Dertler içinde ben kayboldum

Sensiz bahçemde çiçekler soldu
Gözyaşıyla gönlüm gamla doldu

Karanlık dünyam
Sensiz karanlık
Canıma yetti
Bu ayrılık

Kim bilir şimdi nerelerdesin
Hangi yabancı ellerdesin
Artık dünyadan zevk almaz oldum
Dertler içinde ben kayboldum
http://haberler4.blogspot.com
Yaşamak bana ızdırap oldu
Gözyaşıyla gönlüm gamla doldu

Karanlık dünyam
Sensiz karanlık
Canıma yetti
Bu ayrılık
İşte Benim Stilim Elif Kaya Karanlık Dünyam Şarkı Sözleri Reviewed by Haberler4 on 3/19/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.