Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim Ece Seçkin Hoşuna mı Gidiyor Şarkı Sözleri

ece-seckin-iste-benim-stilim
İŞTE BENİM STİLİM ECE SEÇKİN HOŞUNA MI GİDİYOR?

20 Mart 2015 Cuma akşamı yayınlanan İşte Benim Stilim eleme gecesinde konuk sanatçılardan birisi de Ece Seçkin oldu. Ece Seçkin albümünden en güzel şarkıları seslendirdi. Ece Seçkin'in çıkış şarkısı olan Hoşuna mı Gidiyor şarkısı İşte Benim Stilim eleme gecesine damga vurdu... İşte Ece Seçkin'in 20 Mart İşte Benim Stilim eleme gecesinde söylediği Hoşuna mı Gidiyor şarkısı ve sözleri...

20 Mart İşte Benim Stilim Eleme Gecesi için Tıkla >>>

ECE SEÇKİN-HOŞUNA MI GİDİYOR ŞARKI SÖZLERİ

Kaç kere demeli bir insana
Biraz açık ol anlaşılmıyor
Hep bir şüphe bir soru kafamda
Beni sevmiyor yok yok seviyor
Kaç kere demeli bir insana
Biraz açık ol anlaşılmıyor
Hep bir şüphe bir soru kafamda
Beni sevmiyor yok yok seviyor
Bir bilsen neler hissetiğini kullanma
Sana olan ilgimi öyle bir
Havaya girdin ki keyfin yerinde mi
Hoşuna mı gidiyor beni deli ediyor
Sevdiğini korkmadan söylemek bana zoruna mı gidiyor
Hoşuna mı gidiyor beni sinir ediyor
Sevdiğini korkmadan söylemek bana zoruna mı gidiyor
İşte Benim Stilim Ece Seçkin Hoşuna mı Gidiyor Şarkı Sözleri Reviewed by Haberler4 on 3/19/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.