Top Ad unit 728 × 90

20 Mart İşte Benim Stilim Kim Elendi?

iste-benim-stilim
İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ 20.03.2015

Tv8 ekranlarında yayınlanan İşte Benim Stilim yarışmasında bir eleme heyecanı daha yaşanacak. Her hafta cuma akşamları bir kişinin elediği yarışmada bakalım bu hafta kim elenecek? İşte 20 Mart İşte Benim Stilim eleme gecesinde yaşananlar ve bu hafta elenen yarışmacı...

İşte Benim Stilim Kim Elendi 20 Mart 2015 Cuma

20 MART ELENEN YARIŞMACI ÖZDEN OLDU...
ÖZDEN CERRAHOĞLU 20 MART 2015 CUMA GÜNÜ ELENDİ...

ELEMEYE KALAN İSİMLER ÖZDEN VE ÇİĞDEM OLDU...
ÖZDEN mi ÇİĞDEM mi Elenecek?
 

20 Mart İşte Benim Stilim Eleme Gecesi Jüri Kimin İsmini Söyledi:
İvana Sert, "ÖZDEN" gitsin dedi,
Kemal Doğulu, "ÇİĞDEM" gitsin dedi,
Uğurkan Erez, "ÖZDEN" gitsin dedi,
Nur Yerlitaş, "ÖZDEN" gitsin dedi,
Ozan Doğulu, "ÇİĞDEM" gitsin dedi

20 Mart İşte Benim Stilim eleme gecesinde en az puanı alan yarışmacılar Çiğdem ve Özden Cerrahoğlu oldu. Özden 3 yıldız, Çiğdem 4 yıldız aldığı için elemeye Özden Cerrahoğlu kaldı...

20 Mart İşte Benim Stilim Eleme Gecesi Yarışmacılar Kimin İsmini Söyledi:
Zeynep Öztürk, "NİHAL" gitsin dedi,
Emel Özkızıltaş, "İLBİLGE" gitsin dedi,
Nazlı Hamarat, "ÇİĞDEM" gitsin dedi,
Gülnihal Candan, "ÇİĞDEM" gitsin dedi,
İlbilge Uzun, "ÇİĞDEM" gitsin dedi,
Çiğdem Çelik, "NİHAL" gitsin dedi,
Gülay Hançer, "ÇİĞDEM" gitsin dedi,

20 Mart İşte Benim Stilim eleme gecesinde, Gülay Hançer ve Emel Özkızıltaş taç taktı ve koruma altındaydı.

İşte Benim Stilim bir eleme gecesi ile daha ekranlarda olacak. Tv8 de 20 mart cuma akşamı 20.00 da başlayacak olan İşte Benim Stilim'de konuk sanatçı Ozan Doğulu. Ozan Doğulu konuk jüri olarak oy kullanacak ayrıca eleme gecesinde Ece Seçkin ve Elif Kaya şarkıları ile eşlik edecek...

20 Mart eleme gecesinde İvana Sert dansları ile büyüleyecek...

20 Mart İşte Benim Stilim eleme gecesinde yarışmacılar "ikon şarkıcı" konsepti ile sahneye çıkacak ve jüriden en fazla oyu almaya çalışacak. En az puanı alan yarışmacı elemeye kalacak...

İşte Benim Stilim yarışmasında elenen yarışmacı yine sosyal medyada ortaya çıktı. 20 mart akşamı elenen yarışmacının Özden Cerrahoğlu olduğu yazıldı. İki haftadır elemeye kalan Özden Cerrahoğlu bu hafta yine elemeye kalacak ve yarışmaya veda edecek.  Bakalım gerçekten de Özden Cerrahoğlu elendi mi? Göreceğiz...

İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim Zeynep Öztürk
İşte Benim Stilim Emel Özkızıltaş
İşte Benim Stilim Özden Cerrahoğlu
İşte Benim Stilim Nazlı Hamarat
İşte Benim Stilim Gülnihal Candan
İşte Benim Stilim İlbilge Uzun
İşte Benim Stilim Çiğdem Çelik
İşte Benim Stilim Gülay Hançer

İŞTE BENİM STİLİM ELENEN YARIŞMACILAR
İşte Benim Stilim Derya Yarar 17 Ocak 2015 tarihinde elendi
İşte Benim Stilim Melisa Çeliker 24 Ocak 2015 tarihinde elendi
İşte Benim Stilim Gülşah Yanaş 31 Ocak 2015 tarihinde elendi
İşte Benim Stilim Gökçe Markal 07 Şubat 2015 tarihinde elendi
İşte Benim Stilim Amila Kuruoğlu 14 Şubat 2015 tarihinde elendi
İşte Benim Stilim Gülay Hançer 21 Şubat 2015 tarihinde elendi
İşte Benim Stilim Melisa Şahin 27 Şubat 2015 tarihinde elendi
İşte Beni Stilim Nazlı Sultan Kayaaslan 6 Mart 2015 tarihinde elendi
İşte Benim Stilim Maria Surina 13 Mart 2015 tarihinde elendi

20 Mart İşte Benim Stilim Kim Elendi? Reviewed by Haberler4 on 3/19/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.