Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim Kim Elendi 27 Şubat 2015 Cuma

melisa-sahin-elendi
TV8 İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ 27 ŞUBAT 2015

Bu hafta İşte Benim Stilim Eleme Gecesi 27 Şubat 2015 Cuma günü Saat 21.45 te yayınlanacak... İşte tüm detaylar...
Tv8 ekranlarında yeni başlayan Survivor All Star yarışması nedeni ile İşte Benim Stilim yarışmasının eleme gecesi yayın günü değişti. İşte Benim Stilimde eleme gecesi 27 Şubat Cuma günü yayınlanacak. İşte Benim Stilim yarışması bu haftaki eleme gecesinde yaşanacaklar, eleme gecesindeki konuk ve tüm detaylar...

27 şubat İşte Benim Stilim'de Elenen MELİSA ŞAHİN oldu...

ELEMEYE MELİSA ŞAHİN VE ZEYNEP ÖZTÜRK KALDI...

27 Şubat 2015 Cuma akşamı İte Benim Stilim eleme gecesinde jüri üyelerinden en az puanı alan yarışmacı MELİSA ŞAHİN oldu.
Yarışmacılar eleme için ZEYNEP ÖZTÜK'ün adını verdi...(Özden de 3 oy aldı fakat Özden hafta içinde 4 yıldız almış, Zeynep ise 2 yıldız aldığı için elemeye Zeynep kaldı...)

Kemal Doğulu, "MELİSA" gitsin dedi,
İvana Sert, "MELİSA" gitsin dedi,
Nur Yerlitaş, "MELİSA" gitsin dedi,
Uğurkan Erez, "MELİSA" gitsin dedi,
Eser Yenenler, "MELİSA" gitsin dedi,

Özden Cerrahoğlu, "ZEYNEP" gitsin dedi.
Maria Surina, "ÖZDEN" gitsin dedi.
Zeynep Öztürk, "ÖZDEN" gitsin dedi.
Nihal, "ZEYNEP" gitsin dedi.
Nazlı Sultan Kayaaslan, "EMEL" gitsin dedi.
Nazlı Hamarat, "ZEYNEP" gitsin dedi.
Emel, "ÖZDEN" gitsin dedi.

Tv8 İşte Benim Stilim eleme gecesinde bu haftaki konuk sanatçı 3 Adam'ın sevilen sunucusu oyuncu Eser Yenenler olacak. Eser Yenenler esprileri ile İşte Benim Stilim eleme gecesinde izleyenleri kahkahaya boğacak. Yaptığı şakalarla farklı bir eleme gecesi bizi bekliyor... Eser Yenenler eleme gecesinde Nur Yerlitaş ile kavga edecek ve sahneyi terk edecek. Eser Yenenler yorumlarından dolayı Nur Yerlitaş'a kızıyor ve yarışmayı terk ediyor. Tabi bunlar showun bir parçası olacak izleyenleri güldürecek...

İşte Benim Stilim'de Kim Elenecek?

İşte Benim Stilim yarışmasında 7.eleme gecesinde yarışmaya veda edecek olan yedinci yarışmacı belli olacak. Yarışmada kalan sekiz yarışmacı arasından bir kişi daha yarışmaya ve büyük ödüle veda edecek. Acaba hangi yarışmacı gidecek. İşte Benim Stilim'den gidecek olan yarışmacı 27 Şubat 2015 Cuma gecesi belli olacak. Tüm detayları da ayrıntılı bir şekilde bu sayfadan yazacağız...

İşte Benim Stilim'de bu hafta çok tartışmalı geçti...
Kemal Doğulu ile Melisa Şahin tartıştı...
Bakalım bu hafta bu tartışma nedeni ile Melisa Şahin elenecek mi?

27 şubat eleme gecesinde bakalım jüriden en düşük puanı alan yarışmacı kim olacak ve elemeye kalacak? http://haberler4.blogspot.com

27 Şubat eleme gecesinde bakalım yarışmacılar kim gitsin diyecek ve elemeye kalacak?

27 Şubat eleme gecesinde bakalım jüri elemeye kalan isimlerden kimi gönderecek, jüriler kimin ismini söyleyecek?

İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILAR
  • İşte Beni Stilim Zeynep Öztürk
  • İşte Beni Stilim Maria Surina
  • İşte Beni Stilim Özden Cerrahoğlu
  • İşte Beni Stilim Emel Özkızıltaş
  • İşte Beni Stilim Nazlı Hamarat
  • İşte Beni Stilim Nazlı Sultan Kayaaslan
  • İşte Beni Stilim Melisa Şahin
  • İşte Beni Stilim Gülnihal Candan

İŞTE BENİM STİLİM'DEN ELENEN YARIŞMACILAR 
  • İşte Benim Stilim Gülay Hançer 21 Şubat 2015 tarihinde elendi
  • İşte Beni Stilim Amila Kuruoğlu 14 Şubat 2015 tarihinde elendi
  • İşte Beni Stilim Gökçe Markal 07 Şubat 2015 tarihinde elendi
  • İşte Beni Stilim Gülşah Yanaş 31 Ocak 2015 tarihinde elendi
  • İşte Beni Stilim Melisa Çeliker 24 Ocak 2015 tarihinde elendi
  • İşte Beni Stilim Derya Yarar 17 Ocak 2015 tarihinde elendi
İşte Benim Stilim Kim Elendi 27 Şubat 2015 Cuma Reviewed by Haberler4 on 2/25/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.