Top Ad unit 728 × 90

TUĞKAN KUSURA BAKMA ŞARKI SÖZLERİ

2020 TUĞKAN KUSURA BAKMA ŞARKI SÖZLERİ


Birden 

Geldin aklımdan içimden 

Kalbimde bitmeyen bir parça en temiz yerinden 

Sahiden 

Bekleyen en aptal halime gülen 

Sana kızgın sana hasret yine ben 


Neden bilmem 


Kusura bakma seni unutamadım 

Bu benim hatam ne yapsam olduramadım 

Alev alev yanıyor can kafesim 

Kesilir nefesim seni bırakamadım 



Kusura bakma seni unutamadım 

Bu benim hatam ne yapsam olduramadım 

Alev alev yanıyor can kafesim 

Kesilir nefesim seni unutamadım 


Ne yapsam olduramadım 

Seni bırakamadım


Söz - Müzik: Soner Han 

TUĞKAN KUSURA BAKMA ŞARKI SÖZLERİ


TUĞKAN KUSURA BAKMA ŞARKI SÖZLERİ Reviewed by Haberler4 on 11/05/2020 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.