Top Ad unit 728 × 90

Çağatay Akman Can Havli Şarkı Sözleri

ÇAĞATAY AKMAN CAN HAVLİ ŞARK SÖZLERİ


Geceleri gecelere düştüm
Tut kaldır beni
Meseleyi buldum solmadan önce
Heceleye heceleye renk verdi tüm ahali
Reçeteyi terk et dedi can havliyle
Sözüm olmaz beni bulma
Yaşadım çok gözüm orada
Hevesim yok, sen otur da
Bir huzur yok bana burada

Heceleri hecelere böldüm
Bul kandır beni
Bir mezar kaz göm beni ölmeden önce
Heceleye heceleye renk verdi tüm ahali
Reçeteyi terk et dedi can havliyle

Yara kalmaz izi kalsa
Ölümüm çok beni yorma
Kalbine sor bana sorma
Hiç huzur yok bana burada.

ÇAĞATAY AKMAN CAN HAVLİ ŞARKISI

Çağatay Akman Can Havli Şarkı Sözleri Reviewed by Haberler4 on 6/29/2019 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.