Top Ad unit 728 × 90

Ferhat Göçer Düştüm Ben Yollara Şarkısı 2015

ferhat-gocer-dustum-ben-yollara
FERHAT GÖÇER DÜŞTÜM BEN YOLLARA ŞARKI SÖZLERİ

Ferhat Göçer feat. Volga Tamöz -Düştüm Ben Yollara 2015
Ferhat Göçer'in yeni şarkısı Düştüm Ben Yollara klibi yayınlandı.

Ferhat Göçer'in yeni albümü Düştüm Ben Yollara 18 kasımda satışa çıkacak. Albümün çıkış şarkısı "Düştüm Ben Yollara" şarkısının video klibi yayınlandı. Ferhat Göçer'in yeni klibinin yönetmenliğini Süha Kilvaş üstlendi. Klipte sanatçı Elena Viunova ile boy gösterdi. İşte Ferhat Göçer'in yeni klip şarkısı Düştüm Ben yollara şarkı sözleri...

Ferhat Göçer Düştüm Ben Yollara Şarkısı ve Klibi İçin TIKLA >

Gidiyorum uzaklara dönüşüm yok yok sana
Bana sen sen aldırma yeter ki sen darılma
Gönlün ferah olsun yolun açık olsun

Düştüm ben yollara yollara
Küstüm ben onlara onlara
Sordum ben kaç defa tam bin defa
Dediler tek başına bir başına
http://haberler4.blogspot.com
Gidiyorum uzaklara dönüşüm yok yok sana
Bana sen sen aldırma yeter ki sen darılma
Gönlün ferah olsun yolun açık olsun

Düştüm ben yollara yollara
Küstüm ben onlara onlara
Sordum ben kaç defa tam bin defa
Dediler tek başına bir başına


Ferhat Göçer Düştüm Ben Yollara Şarkısı 2015 Reviewed by Haberler4 on 11/12/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.