Top Ad unit 728 × 90

17 Kasım Kısmetse Olur 33.Bölüm Neler Yaşandı

17 KASIM KISMETSE OLUR EVİNDE YAŞANANLAR

Kısmetse olur evinde dün kırmızı oda görüşmeleri yaşanmıştı. Tankut yeni gelin adayı Burçakla görüşme yapmıştı. Görüşmeleri ileride nasıl sonuçlanacak göreceğiz. Bakalım bugün kısmetse olur evinde neler yaşanacak. Kısmetse olur'un 32. bölümü gerilimli, romantik ve heyecanlı dakikalara sahne olmuştu. Melis görüşmeye hiç bir damat adayı tarafından çağrılmamış ve Cansel'le gergin dakikalar yaşanmıştı. Ayça ve Emre ise romantik dakikalar yaşamış Emre'nin sürpriz yemek davetiyle Ayça çok mutlu olmuştu. Bakalım Kısmetse Olur evinde bugün neler yaşanacak. 17 Kasım Salı günü neler yaşandı kimler daha iyi tanınma fırsatı yakaladı Kısmetse Olur evine kimler konuk oldu. Hepsi ve daha fazlası Kısmetse Olur 33.bölümünde... 

Kısmetse Olur 17 Kasım 2015 Salı Günü Yaşananlar

Bu sabah Melis Ayça ve Burçak dün Emre'nin Ayçaya hediye ettiği bardağın üzerini süslediler ve fırına attılar.

Erdemin annesi Feride Hanım Damatlar evine konuk oldu. Melis yine Cansel'i kışkırtıp kavga ettirmeye çalışıyor ve Cansel'in tekrar uyarı alarak Kısmetse Olur evinden diskalifiye olmasını sağlamaya çalışıyor. Erdemin annesi Melis ile Erdem arasında ki ilişki konusunda çok kızdığım durumlar var. Bir genç kız kendini bu durumlara düşürmemeli onun adına da üzülüyorum. İnşallah Allah onunda gönlüne göre verir dedi.

Melis'in Erdem ve Canselle Olan İlişkisi Hakkında Düşünceleri
Melis Erdem'e çok sinirliyim dedi. Söylemleriyle eylemleri birbirini tutmuyor dedi. Cansel'e de çok sinirliyim dedi.Biri görüştüğüm kişi diğeri dostum dedi. Cansel de bunun üzerine ağladı ve Melis seninde ne istediğin belli değil dedi. Diğer gelin adayları da Cansel'i destekledi ve sana sordu bitirip bitirmediğini görüşmeden önce dediler.


Melisin Teyzesi de Gelinler evine konuk oldu.

Erdem'in Annesiyle Görüşmesi
Erdem'in annesi bak gördün mü benim dediğim çıktı dedi. Erdem de bunu onayladı. Erdem'in annesi "öyle keslerle, parmaklarla olmaz bu işler" dedi. Erdem de Melisin bu yöndeki tavırlarını yakın bir zamanda görmem iyi oldu ileride daha büyük hatalara neden olmadan dedi. Erdemin annesi bu gururum haklı çıkmamın gururu değil senin bir yanlıştan dönmenin sevincidir dedi.

Melis'in Teyzesinin Cansel'le Görüşmesi
Cansel ile Melisin teyzesi görüşme yaptılar. Melisin teyzesi bu olaylar nasıl oldu anlamıyorum güya Erdem Melis'e çok aşıktı ya nasıl bir anda böyle oldu onu anlamıyorum dedi. Cansel de şimdi bakın benim geçen günlerde babam geldi ve babamda damat adayı olarak benim için Erdem ve Serhan'ı uygun gördüğünü söyledi. Melisle Erdem'in ilişkisi de bitmişti zaten ve Melis te umursamıyordu bu durumu hatta Melise özellikle sordum ve ilişkilerinin kesin bitip bitmediğini bir his kalıp kalmadığını sordum ve ona göre bir adım attım dedi.

Melisin Teyzesi erkekler evinde Erdeme yüklendi. Erdeme madem çok seviyordun niye hemen yeni bir aşka yelken açtın dedi. Burda bir kardeşlik tutturmuşsunuz gidiyorsunuz burası arkadaş kardeş bulma yeri değil dedi. Damat adayları tarafından da Melisinn hareketlerinin tasvip edilmemesi üzerine hanginizin hareketleri sami mi dedi. Emre de ben yaşadıklarımda gayet samimiyim dedi. Erdeme hemen melisin san verdiği şeyi attın dedi. Erdemde kusura bakmayın kendi yazdığı yazıyı gelip burda arkadaşına sildiriyorsun bende o zaman alır atarım o maneviyata okadar önem veren birisi olsaydı benim verdiğim bilekliği çantasında taşımaz koluna takardı dedi. Melisin teyzesi Erdem'e bir türlü konuşma şansı verme di. Sonrasında Melisin teyzesi gelin adaylarının evine geçti.

Erdemin Ailesi ve Melisin Ailesi İle Görüşme Sırasında Neler Yaşandıhttp://haberle4.blogspot.com
Melis ve Erdemin yakınları bir araya gelip görüşme yaptılar. Bu sırada Cansel de yanlarındaydı. Melis Erdem beni değiştirmeye çalıştı o yüzden yapamadık belki de ben bu saatten sonra değişemem dedi. Teyzesi bu konuda adaletli olmasını Erdem'in seni değiştirmeye çalıştığını düşünmüyorum dedi. Erdem de kendini anlattı. Melisle biz anlaşamadık Melise karşı hislerimi ortaya koymaktan çekinmedim ve bitirmek istediğimi de söyledim. Melise tanıdığım şansı Cansel'e de tanımak istedim. Aralarında bir kötülük olmasını istemiyorum iyi arkadaşlar çünkü gördüğüm kadarıyla. Burada amaç evlilikse doğru adımlarla doğru kararlarla yürümek isteriz hepimiz dedi. Cansel de ben Erdemle devam etmem çok tepki aldı. Ama biz biten bir şeyden sonra başladık ve yarım kalanda bir şeyimiz vardı dedi. Melis ben sana başka adayları tanımak istersem benden vazgeçer misin dedim sende yok dedin dedi. Erdem ben bu yüzden senle yolumu ayırmadım ben sana sorduğumda bu teyzemin fikri ben öyle düşünmüyorum dedin fakat söylediklerin o yönde değildi dedi. Konuşmalar sırasında Erdemin Canseli biraz savunması üzerine Melis sen buraya Cansel'i mi korumaya geldin dedi ve sonrasında kes diye bağırarak konuşmadan ayrıldı ve sonrasında gözyaşlarına boğuldu.

17 Kasım Kısmetse Olur 33.Bölüm Neler Yaşandı Reviewed by Haberler4 on 11/17/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.