Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim All Star Aydilge-Sen misin İlacım Şarkı Sözleri

iste-benim-stilim-aydilge
İŞTE BENİM STİLİM ELEME GECESİ AYDİLGE ŞARKILARI

İşte Benim Stilim All Star yarışmasının 2.eleme gecesi 12 eylül 2015 cumartesi akşamı Tv8 ekranlarında yayınlandı. İkinci haftasında eleme gecesinde konuk sanatçılar Aydilge ve İlyas Yalçıntaş oldu. Aydilge gecede birbirinden güzel şarkıları ile izleyenleri eğlendirdi. İşte Aydilge'nin 12 eylül İşte Benim Stilim All Star eleme gecesinde söylediği "Sen misin ilacım" şarkısının sözleri...

Aydilge Kiralık Aşk dizisinin de müziği olan "Sen misin İlacım" şarkısını söyledi...İşte o şarkının sözleri...

AYDİLGE-SEN MİSİN İLACIM ŞARKISI

Yağmur dinmiyorsa yollar bitmiyorsa
Sen üzülme bir gülümse gel benimle
Her şey bitti derken
Şansım döndü birden
Aşk öyle bir mucize
Benimle gel gülümse gel
Hayat bazen zor olsa da yine güzel

Sen misin ilacım
Ben kalbinde bir kiracı
Yerleşeceğim sımsıkı ben
Aşk başladı, gel hemen

Yağmur dinmiyorsa yollar bitmiyorsa
Sen üzülme bir gülümse gel benimle
Her şey bitti derken
Şansım döndü birden
Aşk öyle bir mucize
Benimle gel gülümse gel
Hayat bazen zor olsa da yine güzel
http://haberler4.blogspot.com
Sen misin ilacım
Ben kalbinde bir kiracı
Yerleşeceğim sımsıkı ben
Aşk başladı, gel hemen

işte benim stilim aydilge, aydilge sen misin ilacım, aydilge işte benim stilim eleme gecesi, 12 eylül işte benim stilim aydilge şarkısı sözleri
İşte Benim Stilim All Star Aydilge-Sen misin İlacım Şarkı Sözleri Reviewed by Haberler4 on 9/12/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.