Top Ad unit 728 × 90

Rising Star Menekşe Zeynep Kimdir, Performansı, Oy Oranı

RİSİNG STAR TÜRKİYE MENEKŞE ZEYNEP KİMDİR?

İlk bölümü 3 ağustos 2015 Pazartesi akşamı yayınlanan Rising Star Türkiye'nin yeni bölümü 4 ağustos salı akşamı yeni yarışmacılar performanslarını sergiledi. Yeni yarışmacılardan birisi de Gaziantepli Menekşe Zeynep oldu. Menekşe Zeynep performansını sergiledi. Peki Menekşe Zeynep kimdir, kaç yaşındadır. İşte Menekşe Zeynep'in performansı, söylediği şarkı ve biyografisi...

Menekşe Zeynep  Kurt Kimdir?
Menekşe Zeynep yarışmaya Gaziantep şehrinden katılıyor. Müzik eğitimi alamadığını söyleyen yarışmacı kendi yeteneği ile bir yerlere gelmeyi hedefliyor. Yarışmada "Güllerim Soldu" şarkısını söyledi...

Menekşe, Sezen Aksu'nun güllerim soldu şarkısını söyledi...

Menekşe, %25 oy aldı ve barajı geçemediği için elenmiş oldu...

Menekşe Zeynep-Güllerim Soldu Şarkı Sözleri:

Güllerim soldu kaldırımlarda
Gonca yüklü dallarıma yaz vurdu
Demlerim oldu son akşamlarda
Bir nefeslik duraklarda çiçek açtım

Bir tek sana güvenmiştim

Öncem yoktu sonram yoktu

Sevilmek sanki bir suçtu

Hani herşeyindim ben senin
Hani kor dudaklındım
Hani karda açan çiçektim
Vazgeçilmezdim...

Hani herşeyindim ben senin
Hani kor dudaklındım
Hani karda açan çiçektim
Vazgeçilmezdim...

Hani herşeyindim ben senin
Hani kor dudaklındım
Hani karda açan çiçektim
Vazgeçilmezdim...

Rising Star Menekşe Zeynep Kimdir, Performansı, Oy Oranı Reviewed by Haberler4 on 8/04/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.