Top Ad unit 728 × 90

Rising Star Mehmet Raşit Ünal Kimdir, Performansı, Şarkısı

mehmet-rasit-unal
RİSİNG STAR TÜRKİYE MEHMET RAŞİT ÜNAL

Rising Star Türkiye yeni bölümü ile 25 Ağustos 2015 salı akşamı ekrana geldi .Yeni bölümde sahneye çıkan yeni yarışmacılardan birisi de Mehmet Raşit Ünal oldu. Mehmet Raşit Ünal Saçlarını Taramışsın türküsünü söyledi. İşte Mehmet Raşit Ünal'ın söylediği türkü Saçlarını Taramışsın sözleri...

Mehmet Raşit Ünal %77 oy aldı...

Mehmet Raşit Ünal Saçlarını Taramışsın türküsünü söyledi...

SAÇLARINI TARAMIŞSIN TÜKÜ SÖZLERİ
Saclarini taramissin
Sari renge boyamissin
Saclarini taramissin
Sari renge boyamissin
Haberin varmiydi benden
Beni bana komamissin
Haberin varmiydi benden
Beni bana komamissin

Keske seni gormeseydim
Gonul verip yanmasaydim
Keske seni sevmeseydim
Gonul verip yanmasaydim
Lal olaydi agzim dilim
Keske cirkin demeseydim
Lal olaydi agzim dilim
Keske guzel demeseydim

Ah o saclar taranir mi
Sari renge boyanir mi
Ah o saclar taranir mi
Sari renge boyanir mi
Gidipte ya dene vardin
Omrum buna dayanir mi
Gidipte ya dene vardin
Kenan buna dayanir mi

Keske seni gormeseydim
Gonul verip yanmasaydim
Keske seni sevmeseydim
Gonul verip yanmasaydim
Lal olaydi agzim dilim
Keske cirkin demeseydim
Lal olaydi agzim dilim
Keske guzel demeseydim

rising star saçlarını taramışsın türküsü, rising star mehmet raşit ünal kimdir, performansı, söylediği türkü
Rising Star Mehmet Raşit Ünal Kimdir, Performansı, Şarkısı Reviewed by Haberler4 on 8/25/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.