Top Ad unit 728 × 90

Rising Star Furkan Ahmet Barut Kimdir, Performansı, Şarkısı

RİSİNG STAR TÜRKİYE FURKAN AHMET BARUT

Rising Star Türkiye yeni bölümü ile 31 ağustos pazartesi akşamı ekranlara geldi. Elemeler son sürat devam ediyor. Yarışmacılar performansları ile hem jüri üyelerinden hem de seyircilerden aldıkları oy ile barajı aşmaya çalışıyorlar. Yeni yarışmacılardan birisi de  Furkan Ahmet Barut oldu.  Furkan Ahmet Barut 31 ağustos pazartesi akşamı söylediği gönül yarası şarkısı ile barajı geçti. Peki Rising Star  Furkan Ahmet Barut kimdir, hangi şarkıyı söyledi, kaç puan aldı...

Furkan Ahmet Barut % 85 oy aldı... Rising Star Türkiye yarışmacısı  Furkan Ahmet Barut Gönül Yarası şarkısını söyledi. İşte o şarkının sözleri...

HAKAN ALTUN-GÖNÜL YARASI SÖZLERİ

Bugün benim halim yaman
Derdim büyük başım duman
Sen bana sabır ver Mevlam
Bu yaraya yok mu derman
Sen bana sabır ver Mevlam
Gönül sevdi bilmez ferman

Nerden sevdim cana yetti
Yarim gitti ömür bitti
Rabbim bana bir dert vermiş
Derdin adı gönül yarası
Kapanmıyor sönmek bilmez
Yanar durur gönül yarası
Kapanmıyor dinmek bilmez
Kanar durur gönül yarası

rising star harun ahmet barut kimdir, harun ahmet baru rising star söylediği şarkının sözleri
Rising Star Furkan Ahmet Barut Kimdir, Performansı, Şarkısı Reviewed by Haberler4 on 8/31/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.