Top Ad unit 728 × 90

Rising Star Ferit Özkan Başeğmez Kimdir, Performansı, Şarkısı

rising-star-ozkan-basegmez
RİSİNG STAR TÜRKİYE FERİT ÖZKAN BAŞEĞMEZ

Rising Star Türkiye yarışmasının yeni bölümü 10 Ağustos 2015 pazartesi akşamı yayınlandı. Yeni bölümde yeni yarışmacılar performanslarını sergilediler ve barajı aşmaya çalıştılar. Bu yarışmacılardan birisi de  Ferit Özkan'dı.  Ferit Özkan söylediği türkü ile %93 oy aldı. Peki  Ferit Özkan kimdir, hangi şarkıyı söyledi... İşte detaylar...

Ferit Özkan Kimdir?
Ferit Özkan, 32 yaşında İstanbul'lu. Gaziantep Konservatuvar mezunu. Bağlama çalıyor... Daha önce Popstar yarışmasına katılmıştır...

Ferit Özkan %93 oy aldı...

Ferit Özkan ilk olarak ŞAD OLUP GÜLMEDİMDE türküsünü ardından da BAĞA GEL BOSTANA GEL türküsünü söyledi... Daha sonra ise kendi bestesi olan GÜL BENCE şarkısını söyledi... İşte söylediği şarkıların sözleri...

ŞAD OLUP GÜLMEDİM

Şad olup gülmedim de eler içinde
Benim gülüm soldu güller içinde
Bir bahtı karayım oy oy oy kullar içinde
Gitti benim nazlı yarim gelmedi

Gurbete gideni de gelmez diyorlar
Akar gözyaşlarım, dinmez diyorlar
Sevenler murada ermez diyorlar
Gitti benim nazlı yarim gelmedi

FERİT ÖZKAN GÜL BENCE ŞARKI SÖZLERİ
haberler4.blogspot.com
Bu aralar durgunum
Nedensiz yorgunum
Üzgünüm adını unuttum
O yüzden bu kadar suçluyum
Üzgünüm adını unuttum
O yüzden bu kadar mutsuzum
Ben giderken sen üzülme
Hatalıydım ben sence
Ağlanacak bu halime
Yana yana gül bence
Bu aralar durgunum
Nedensiz yorgunum
Üzgünüm adını unuttum
O yüzden bu kadar suçluyum
Üzgünüm adını unuttum
O yüzden bu kadar mutsuzum
Ben giderken sen üzülme
Hatalıydım ben sence
Ağlanacak bu halime
Yana yana gül bence

Rising Star Ferit Özkan Başeğmez Kimdir, Performansı, Şarkısı Reviewed by Haberler4 on 8/10/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.