Top Ad unit 728 × 90

Rising Star Emrah Karakaş Kimdir, Performansı, Şarkısı

emrah-karakas
RİSİNG STAR TÜRKİYE EMRAH KARAKAŞ

Rising Star Türkiye yeni bölümü ile 31 ağustos pazartesi akşamı ekranlara geldi. Elemeler son sürat devam ediyor. Yarışmacılar performansları ile hem jüri üyelerinden hem de seyircilerden aldıkları oy ile barajı aşmaya çalışıyorlar. Yeni yarışmacılardan birisi de Emrah Karakaş oldu. Emrah Karakaş 31 ağustos pazartesi akşamı Rober Hatemo'nun söylediği Tanrım şarkısını söyledi ve barajı geçti. Peki Rising Star Emrah Karakaş kimdir, hangi şarkıyı söyledi, kaç puan aldı...

Emrah Karakaş % 83 oy aldı..

Emrah Karakaş, sözleri Selami Şahin'e ait, Rober Hatemo şarkısı olan Tanrım şarkısını söyledi... İşte o şarkının sözleri...

TANRIM ŞARKISI SÖZLERİ
Tanrım
Bana kuvvet ver
Bu aşka bu sevgiye
Gücüm kalmadı

Öyle bir vefasız yare düştüm ki
Merhamet bilmiyor sevmek bilmiyor
Haykırdım yıllarca ona aşkımı
Duymak istemiyor beni görmüyor

Aşk çemberi sardı dört bir yanımı
Duymayan kalmadı bu feryadımı
Bu gidişle bu aşk beni öldürür
Kuluna bırakma sen al canımı

Tanrım senden başka kimim var benim
Şikayet etmeye kime gideyim
Kuluna kul oldum severek taptım
Gel gör beni tanrım bak ne haldeyim

Emrah Karakaş rising star, Emrah Karakaş söylediği şarkı, rising star emrah karakaş şarkısı

Rising Star Emrah Karakaş Kimdir, Performansı, Şarkısı Reviewed by Haberler4 on 8/31/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.