Top Ad unit 728 × 90

Rising Star Cansu Akyüzlü Kimdir, Performansı, Şarkısı

RİSİNG STAR TÜRKİYE CANSU AKYÜZLÜ

Rising Star Türkiye yarışmasının yeni bölümü 10 Ağustos 2015 pazartesi akşamı yayınlandı. Yeni bölümde yeni yarışmacılar performanslarını sergilediler ve barajı aşmaya çalıştılar. Bu yarışmacılardan birisi de Cansu Akyüzlü'ydü. Cansu Akyüzlü "beni benimle bırak giderken"  şarkısını söyledi ve  %56 oy aldı fakat barajı geçemedi... Peki Cansu Akyüzlü kimdir, hangi şarkıyı söyledi... İşte detaylar...

Cansu Akyüzlü Matematik öğretmeni...
Cansu Akyüzlü %56 oy aldı...

CANSU AKYÜZLÜ-BENİ BENİMLE BURAK GİDERKEN ŞARKISI SÖZLERİ
Gün olur da belki bir gün benden bıkarsan
Gün gelir de hani bu evden çıkıp gidersen
Sanma ki senden, senin uğruna verdiklerimden
Geriye bir şey isterim sen ayrılırken
Sanma ki senin için yaptıklarımın hesabı sorulacaktır
Senden...

Beni benimle bırak giderken başka bir şey istemem ayrılırken
Bana bir tek beni bırak ne olur
Gerisi senin olsun...
Senin olsun...

Bir başka alem seni benden alırsa
Bir başkasına olur ha aşık olursan
Sanma ki senden, senin uğruna verdiklerimden
Geriye birşey isterim sen ayrılırken
Sanma ki senin için yaptıklarımın hesabı sorulacaktır
Senden...

Beni benimle bırak giderken başka birşey istemem ayrılırken
Bana bir tek beni bırak ne olur gerisi senin olsun
Senin olsun..
Rising Star Cansu Akyüzlü Kimdir, Performansı, Şarkısı Reviewed by Haberler4 on 8/10/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.