Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim All Star 1.Bölüm 30 Ağustos 2015 Pazartesi

all-star-iste-benim-stilim
İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR 1.BÖLÜM 30 AĞUSTOS'TA...

Merakla beklenen moda yarışması İşte Benim Stilim yarışmasının 4.sezonu, 3 sezonun en iyilerinin yarıştığı İşte Benim Stilim All Star adında ilk bölümü ile 31 Ağustos 2015 Pazartesi günü ekrana gelecek... Bayan izleyicilerinin sabırsızlıkla beklediği İşte Benim Stilim All Star en iyi, en sevilen yarışmacıları ile izleyici karşısına çıkacak... Kemal Doğulu, İvana Sert, Nur Yerlitaş ve Uğpurkan Erez'in jüri koltuğunda oturduğu, sunuculuğunu da Öykü Serter'in üstlendiği İşte Benim Stilim yeni bölümlerinde yeni kurallarla hafta içi her gün ekranda olacak. İşte Benim Stilim All Star ile ilgili detaylar...

İŞTE BENİM STİLİM 1.BÖLÜM KIYAFETLERİ İÇİN TIKLA >>>

3 sezonu geride bırakan, adından söz ettirmeyi başaran İşte Benim Stilim 4.sezonunda en sevilen yarışmacıları ile ekrana gelecek. İzleyiciler özellikle yarışmada kimlerin yarışacağını merak ediyor. İşte, İşte Benim Stilim All Star yarışmacıları...
  • Tugçe Ergişi
  • Emel Özkızıltaş
  • Özden Cerrahoğlu
  • Gülay Hançer
  • Zeynep Öztürk
  • Nihal Candan
  • Melisa Şahin
  • Gülşah Yanaş
  • İlbilge Uzun
  • Şilan Makal
  • Serpil Gülşah Yılmaz
Yukarıdaki liste kesin olmamakla birlikte izleyicilerin en çok merak ettiği isim Nur Bozar yeni sezonda olmayacak.Sanırım Nur Bozar'ın hamile olması nedeni ile yarışmaya katılmayacağını düşünüyoruz. İşte Benim Stilim All Star yarışmacıları önümüzdeki günlerde netleşecektir.

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR KIYAFETLERİ
İşte benim stilim all star yarışması ile ilgili tüm detaylar, giyilen kıyafetler, eleme gecesindeki oylamalar geçtiğimiz sezonda olduğu gibi bu sezonda sitemizde olacak. Takip et, işte benim stilimde haberdar ol...

ÖNCEKİ SEZONLARDA KİM BİRİNCİ OLMUŞTU?
İşte 3 sezonun birincisi...
İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİLERİ
İşte Benim Stilim 1.sezon 1.si: Aycan-Nurcan Şencan
İşte Benim Stilim 2.sezon 1.si: Emel Özkızıltaş
İşte Benim Stilim 3.sezon 1.si: Ezgi Ünal

Bakalım 4.sezonda yani İşte Benim Stilim all Star'da birinci kim olacak?
İşte Benim Stilim All Star 1.Bölüm 30 Ağustos 2015 Pazartesi Reviewed by Haberler4 on 8/22/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.