Top Ad unit 728 × 90

Çilek Kokusu 9.Bölümde Çalan Gülümse Yeter Bana Şarkısı

ÇİLEK KOKUSU 9.BÖLÜMDE ÇALAN ŞARKI SÖZLERİ

Star TV ekranlarında yayınlanan Çilek Kokusu dizisinin yeni bölümü 19 ağustos 2015 çarşamba akşamı yayınlandı. 19 Ağustos akşamı yayınlanan 9.bölümde Aslı ile Burak sahnesinde çalan şarkı diziye damgasını vurdu. İşte o şarkı ve sözleri...

İşte 19 Ağustos Çilek Kokusu 9.Bölümde çalan her şeyin ötesinde kaldım kalakaldım şarkısının sözleri...

ALP YENİER-HER ŞEYİN ÖTESİNDE ŞARKI SÖZLERİ

Her şeyin ötesinde kaldım, kalakaldım…
Şaştığım, yanaştığım…
Güzel sözlerine değil, isimsiz gözlerine inandığım..
Hiç pişman olmayıp asla peşini bırakmadığım kadın
Her zaman bu kadar derin her zaman bu kadar benim,
Daima küçük bir kız gibi sarıl bana,
Al beni öp biraz, dokun sakin ve usulca,
İzin ver senin için yazılmış olmama
Gülümse yeter bana…
http://haberler4.blogspot.com
19.Bölümde Burak Aslı'yı kaçırdı...
dizinin son bölümünde çalan gülümse yeter bana şarkısını Alp Yenier söylüyor ve şarkının ismi Her Şeyin Ötesinde...

Çilek Kokusu 9.Bölümde Çalan Gülümse Yeter Bana Şarkısı Reviewed by Haberler4 on 8/19/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.