Top Ad unit 728 × 90

Eda Resurreccion Kimdir, Kaç Yaşında, Boyu, Biyografisi, Fotoğrafları

EDA RESURRECCİON KİMDİR?
2015 yılında çıkardığı Nihayet albümü ile tanınan şarkıcı Eda Resurreccion hakkında merak edilenleri sizler için derledik. Şarkıcı Eda Resurreccion kimdir, kaç yaşındadır, nerelidir? İşte tüm soruların cevabı, işte Eda Resurreccion'ın biyografisi...

Eda Resurreccion Kimdir:
Eda Resurreccion'ın Yaşı: 
Eda Resurreccion'ın Boyu:
Eda Resurreccion'ın Kilosu:

Eda Resurreccion şarkıcı, besteci ve söz yazarı… İlk albümü 14 Şubat 2015 tarihinde çıkarmıştır. Albümün çıkış şarkısı albümü ile aynı adı taşıyan Nihayet şarkısıdır....
Sezen Aksu, Kenan Doğulu, Ozan Doğulu gibi şarkıcılar ile çalışan şarkısı Eda Resurreccion müzik eğitimini İ.T.Ü Devlet Konservatuvarında almıştır.…
Düzce'de doğan ve büyüyen şarkıcı batı müziği ve dünya müziğini öğrenme, yaşama arzusuyla Dünyayı gezmiş daha sonra Türkiye'ye dönmüştür.

Sezen Aksu başta olmak üzere, Kenan Doğulu, Ozan Doğulu gibi birçok değerli sanatçı ve müzisyenle çalışan Eda Resurreccion, 14 Şubat 2015 tarihinde ilk albümünü çıkarmıştır.

Eda Resurreccion'ın Fotoğrafları:

EDA RESURRECCİON ŞARKILARI:
  • NİHAYET
  • BENİ BANA BIRAKIN
  • OLDU CANIM TABİ
  • CAM KIRIKLARI
  • SENİ SEÇTİ
  • BİR İÇİM SU
  • İKİ DURAK
  • MERCAN KAYASI
  • KOR ATEŞLER
EDA RESURRECCİON-NİHAYET ŞARKI SÖZÜ

Nihayet, uyandım kollarında
Nihayet gözlerin açıldı bana
Sevmeyi öğrendin ya nihayet
Ölsem de gam yemem bundan sonra...

Bir bilsen ne kadar çok bekledim
Gözlerin gözlerime değsin diye
Bir bilsen ne uzun yollar geldim
Taş kalbin benimle erisin diye

Öpüşmedim,
Sevişmedim.
Seni kimseye değişmedim.
Sadece seni bekledim.
Sabrettim ve dua ettim.

Nihayet, uyandım kollarında
Nihayet gözlerin açıldı bana
Sevmeyi öğrendin ya nihayet
Ölsem de gam yemem bundan sonra...

Nihayet, uyandım kollarında
Nihayet gözlerin açıldı bana
Sevmeyi öğrendin ya nihayet
Ölsem de gam yemem bundan sonra...
Eda Resurreccion Kimdir, Kaç Yaşında, Boyu, Biyografisi, Fotoğrafları Reviewed by Haberler4 on 7/18/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.