Top Ad unit 728 × 90

Açık Öğretim Lisesi III.Dönem Kayıt Yenileme İşlemleri

acik-ogretim-lisesi
2014-2015 AÇIK LİSE KAYIT YENİLEME İŞLEMLERİ BAŞLADI... SON GÜN 8 TEMMUZ 2015

AÇIK LİSE YENİ KAYIT TARİHLERİ TIKLA >>>

Açık Öğretim Lisesi 2014-15 Eğitim Öğretim yılı son dönem yani III. Dönem kayıt yenileme işlemleri 29 haziran 2015 tarihinde başladı. Kayıt Yenileme İşlemleri 8 Temmuz 2015 yani yarın son bulacak... Öğrencilerin bu tarihten önce kayıt yenileme işlemlerini yapması gerekiyor...

Sınav 08-09 Ağustos 2015 Tarihlerinde Yapılacak...
III.Dönem Kayıt Yenileme işlemi yaptıran öğrenciler 8 ve 9 ağustos 2015 tarihlerinde III.Dönem sınavlarına girecekler... Sınav sonuçları ise 18 Eylül 2015 tarihinde açıklanacak...

Yeni Kayıtlar Eylül'de...
Yeni Dönem Yeni Kayıt ve Kayıt Yenileme İşlemleri Eylül 2015'te...
2015-2016 Eğitim Öğretim yılında Açık Lise yani Açıköğretim Lisesine yeni kayıt yaptırmak isteyen ve kayıt yenilemek isteyen öğrenciler Eylül ayında kayır işlemlerini yaptırabilecekler...

İşte Açık Öğretim Lisesi Resmi Stesi www.aol.meb.gov.tr adresinde yapılan duyuru...

2014-2015 III.Dönem Kayıt Yenileme İşlemleri Başladı
Açık Öğretim Lisesi 2014/2015 eğitim öğretim yılı III. dönem kayıt yenile işlemleri başladı. Öğrencilik durumu silik, donuk veya aktif olan öğrencilerimizden 07 Ağustos 1998 ve daha önceki doğumlu olanlar III. Dönem için kayıt yenileme işlemi yaptıracaklardır. 2014/2015 eğitim öğretim yılı III. dönem kayıt yenileme işlemleri 29 Haziran - 08 Temmuz 2015 tarihleri arasında yapılacaktır.
Kayıt yenileme işlemi yapan öğrencilerimiz derslerini de hemen seçebilirler. Seçtiği derslerde veya gireceği sınav merkezinde değişiklik yapacak öğrencilerimiz 08 Temmuz 2015 tarihine kadar sınav yerlerini güncelleyebilirler. Hatalı işlem yapmamak için kayıt yenileme kılavuzunu mutlaka okuyunuz.

III.Dönem Kayıt Yenileme İşlemleri için KILAVUZU BURADAN İNDİREBİLİRSİNİZ...

Kayıt Yenileme Katılım Bedeli
Katılım Bedelinin Ödenmesi
Açık Öğretim Lisesinde kayıt yenileme yaptıracak öğrenciler, her yıl belirlenen Kayıt Yenileme Katılım Bedelini ödemek zorundadır. 2015 yılında, bir dönem için Kayıt Yenileme Katılım Bedeli, 25 TL olarak belirlenmiştir. Öğrenci adayı, T.C. Kimlik numarasını beyan ederek Ziraat Bankası, Vakıflar Bankası veya Halk Bankasının herhangi bir şubesine giderek MEB Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Döner Sermaye İşletmesi Müdürlüğü hesabına, 20 TL ödeyecek ve dekontu muhafaza edecektir. (Not: Halk Bankası ayrıca havale ücreti talep etmektedir.) ,Kayıt Yenileme katılım bedelinin 5 TL’ si ise Halk Eğitimi Merkezi veya Mesleki Eğitim Merkezi Müdürlüğü Okul Aile Birliklerinin vereceği banka hesap numarasına veya söz konusu okullardaki ilgili görevliye makbuz karşılığında ödenecektir. Okul aile birliği hesabına öğrenciler tarafından ATM’lerden yatırılan ücretlerde banka tarafından havale masrafı kesilmesi durumunda, halk eğitimi merkezi müdürlükleri makbuz karşılığında öğrencilerden alıp, toplu olarak okul aile birliği hesabına yatırabilirler. Kayıt yenilemek için Katılım Bedelinin ödendiği, sistem üzerinden görülmektedir. Sistemde görünmeyen ödemeler, kayıt yenilemenizin gerçekleşmesini engeller. Bunun için Katılım Bedelinizi doğru hesaba yatırdığınızdan emin olunuz. Kayıt Yenileme Katılım Bedeli anlaşmalı bankaların ATM’lerin den yatırılmaktadır.

BANKAMATİKTEN AOL KAYIT BEDELİ NASIL YATIRILIR?

1-GİRİŞ tuşuna basınız.
2-Dil seçeneklerinden TÜRKÇE tuşuna basınız.
3-Ana sayfadan ÖDEME İŞLEMLERİ tuşuna basınız.
4-EĞİTİM ÖDEMELERİ tuşuna basınız.
5-Karşınıza gelen seçeneklerden M.E.B ÖDEMELERİ ni seçiniz.
6-Ödeme yapmak istediğiniz sınav türünü seçiniz. (AÇIK ÖĞRETİM LİSESİ/MAOL YENİ KAYIT-KAYIT YENİLEME ÜCRETİ)
7-ATM tuşları yardımıyla TC KİMLİK NUMARANIZI girin ve GİRİŞ tuşuna basınız.
8-Yatıracağınız 20 TL’yi düzgün biçimde hazırlayın ve DEVAM tuşuna basınız.
9-Paranızı ekranda gösterildiği şekilde bölmeye yerleştirin ve GİRİŞ tuşuna basınız.
10-Para tanımlama işlemi için lütfen bekleyiniz.
11-Yatırdığınız tutarla ekrandaki tutarı karşılaştırın, kabul edilen tutarı onaylamak için DEVAM tuşuna basınız.
12-Ekranda görünen bilgilerin doğruluğundan emin olduktan sonra onay için EVET tuşuna basınız.
13-Paranız yatırılırken lütfen ATM’den ayrılmayınız.
14-İşleminiz tamamlandıktan sonra makbuzunuzu almayı unutmayınız
Açık Öğretim Lisesi III.Dönem Kayıt Yenileme İşlemleri Reviewed by Haberler4 on 7/08/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.