Top Ad unit 728 × 90

28 Haziran Açık Öğretim Ortaokulu Sınav Sonuçları Açıklandı Tıkla Öğren

28-haziran-acik-ogretim-ortaokulu-sinavi
AÇIKÖĞRETİM ORTAOKUL SINAV SONUÇLARI(28 HAZİRAN 2015)

28 haziran 2015 tarihinde yapılan Açık Öğretim Ortaokulu 2014-2015 Eğitim Öğretim yılı III.Dönem sınav sonuçları 24 Temmuz 2015 tarihinde açıklanacak. Açık Ortaokul öğrencileri aşağıdaki linkten sınav sonuçlarını öğrenebilecekler.... İşte 28 haziran açıköğretim ortaokulu sınav sonuçları sorgulama ekranı...

Aşağıdaki linkten açıköğretim ortaokulu sınav sonuçlarınızı sorgulayabilirsiniz...

2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı III. Dönem Sınav Sonuç bilgileri aio.meb.gov.tr sitesinde yayınlanacaktır. Sınav sonucunuzu "Öğrenci Girişi“ bölümünden AÖO Bilgi Sistemine T.C. Kimlik No ve şifreniz ile girerek "Öğrenci Sınav İşlemleri" başlığı altındaki "Sınav Sonuç Bilgileri" menüsünden öğrenebilirsiniz.

(SINAV SONUÇLARI AÇIKLANDI...)

28 haziran 2015 tarihinde yapılan 3.dönem sınav sonuçlarını öğrenmek isteyen öğrenciler yukarıdaki linkten öğrenci girişi yaparak sınav sonuçlarını öğrenebilirler. Sisteme giriş yapabilmek için T.C.Kimlik No ile Şifrelerini kullanacaklardır.

Öğrencilerimizin bulundukları sınıftan başarısız oldukları bir ya da iki dersten, yılsonu aritmetik ortalaması 45 ve üzeri olduğunda başarılı sayılırlar.  Sınıf geçebilme kriterlerini ve başarı puanının hesaplama yöntemini görmek için Tıklayınız...

Açık Öğretim Ortaokulu Ders Geçme:
Açık Öğretim Ortaokulu öğrencileri Doğrudan veya Ortalama ile sınıf geçerler...
Doğrudan Geçme:haberler4
Dönem sınavlarında bulunduğu sınıfa ait bütün derslerden 45 ve üzeri alarak başarılı olan öğrenciler bir üst sınıfa geçmeye veya mezun olmaya hak kazanırlar.
28 Haziran Açık Öğretim Ortaokulu Sınav Sonuçları Açıklandı Tıkla Öğren Reviewed by Haberler4 on 7/24/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.