Top Ad unit 728 × 90

Nazan Öncel 2015 Aşkitom Şarkısı ve Sözleri 2015

askitom-nazan-oncel
2015 NAZAN ÖNCEL YENİ ŞARKISI AŞKİTOM

Nazan Öncel'in yeni şarkısı Aşkitom teaserı yayınlandı. Yakında tüm televizyonlarda kanallarında müzikseverle buluşacak. İşte Nazan Öncel'in yeni albümü Aşkitom şarkısı ve sözleri...

NAZAN ÖNCEL-AŞKİTOM ŞARKISI SÖZLERİ
Yalnızım evimdeyim
Geçenin köründeyim
Yalnızlığa ısınmış
Olmadı  kimlerdeyim
Fındık fıstık değil bu
Aşkın ta kendisidir bu
Bizle kim uğraşırsa
Bozarım ben bu oyunu
Aşkitom, anlamadın sen
Yoksa dağılmazdım ben
Hala uyumadınsa kalk gel
Anlatayım ben
Yanalım yanalım
Beraber yanalım canısı
İkimiz bir olalım
Sarılıp uyuyalım
Aşkısı
Aşkitom

İnsan ağlarkan bile
Gülermiş gibi yapsa
Mutlu sanıyorlar seni rol icabı olsa da
Bir yanlışlık olmasın
Aşk yolcusu kalmasın
Bu yolları kim takar hayat sensiz akmasın
Aşkitom seviliyorsun
Vallah özleniyorsun
Hala uyumadınsa
Kalk gel bekleniyorsan

Yanalım yanalım
Beraber yanalım canısı
Sarışın sarışın
Uzaklara dalışın
Aşkısı
Aşkitom
Anlamadın sen
Yoksa dağılmazdım ben

Hala uyumadınsa kalk gel
Anlatayım ben
Yanalım yanalım
Beraber yanalım canısı
İkimiz bir olalım
Sarılıp uyuyalım
Aşkısı
Aşkitom
Nazan Öncel 2015 Aşkitom Şarkısı ve Sözleri 2015 Reviewed by Haberler4 on 6/21/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.