Top Ad unit 728 × 90

En Güzel Balon Şekiller, Sosis Balondan Yapılan Şekiller

SOSİS BALONDAN YAPILAN MUHTEŞEM HAYVAN ŞEKİLLER

Sosis balonlar yapılan bir çok şekil, hayvan figürü görmüşsünüzdür. Fakat Masayoshi Matsumoto sanatçı sosis balon şekillerini sanata dönüştürmüş. Sanatçını yapığı hayvanlar o kadar gerçekçi olmuş ki her ayrıntısına dikkat etmiş. İşte Masayoshi Matsumoto'nun bir birinden güzel balon şekilleri... Yazımızın devamında bir kaç örnek sosis balondan yapılacak kolay şekil videoları da mevcut... Ben sosis balondan köpek yapmayı başardım, Bakalım siz yapabilecek misiniz...

İşte ne güzel balon şekiller, sosis balondan hayvan figürleri...

SOSİS BALONDAN DENİZ ATI
SOSİS BALONDAN FLAMİNGO
SOSİS BALONDAN MAYMUN
SOSİS BALONDAN ÇİÇEK
SOSİS BALONDAN FARE
SOSİS BALONDAN KELEBEK
SOSİS BALONDAN KUŞ VE YUVASI
SOSİS BALONDAN PEYGAMBER DEVESİ
SOSİS BALONDAN İGUANA
SOSİS BALONDAN DENİZ ANASI
SOSİS BALONDAN BALIK
SOSİS BALONDAN GEYİK
SOSİS BALONDAN BOĞA
SOSİS BALONDAN KAPLUMBAĞA

SOSİS BALONDAN KÖPEK YAPIMI VİDEO ANLATIM
SOSİS BALONDAN KURBAĞAYAPIMI VİDEO ANLATIM
SOSİS BALONDAN ZÜRAFA YAPIMI VİDEO ANLATIM
En Güzel Balon Şekiller, Sosis Balondan Yapılan Şekiller Reviewed by Haberler4 on 6/22/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.