Top Ad unit 728 × 90

2015 Özcan Deniz - Sıla Coca Cola Reklamı Müziği

ozcan-deniz-sila-coca-cola
ÖZCAN DENİZ ve SILA COCACOLA REKLAMI

Özcan Deniz ile Sıla CocaCola'nın yeni reklamında buluştu. CocaCola yeni reklamında Sıla ile Özcan Deniz iki sevgiliyi oynadı. Reklamda ikili şarkıları ile reklama renk kattı. İşte yen Coca Cola reklamında Sıla ve Özcan Deniz'in Coca Cola şarkısı...

Coca Cola'nın yeni reklamı Özcan Deniz ve Sıla....

Coca cola'nın yeni reklamında Özcan Deniz ile Sıla düet yaptı... Diğer reklamlara göre biraz da uzun süren reklam hem şarkının sözleri hem de reklamdaki oyunculukla adından söz ettirecek gibi...haberler4.blogspot.com

Bu arada Özcan Deniz ile Sıla'nın yeni reklamı WHY THIS KOLAVERI DI şarkısı ve klibine birebir benziyor... Aşağıda hem Özcan Deniz ve Sıla'nın yeni coca cola reklamı hem de Why This Kolaveri di şarkısı... Kararı siz verin...



[ÖZCAN DENİZ&SILA COCA COLA REKLAMI ŞARKISI SÖZLERİ ....]

[Özcan Deniz]
Of onu gördüm geliyor geliyor geliyor bir içim
Sıcak bastı yanıyor yanıyor yanıyor ah içim...
Aç bir coca cola coca cola coca cola iç
Ver bi coca cola coca cola coca cola iç

Sanki ben çölde mecnunum aşkınla yutkundum
Güneş onun gözlerinde ben fena tutuldum
İç bir coca cola coca cola coca cola iç
Ver bi coca cola coca cola coca cola...

[Sıla]
Çok sıcak of sıcak buz gerek bize
Çok uzak of uzak aşk tuzak bize
Aç bir coca cola coca cola coca cola iç
Ver bi coca cola coca cola coca cola...

Anlat anlat hadi anlat inanırım belki
Belli olmaz ben de sana aşığım belki
Aç bir coca cola coca cola coca cola iç
Ver bi coca cola coca cola coca cola...

[Özcan Deniz]haberler4.blogspot.com
Ya belki deme ne olur ne olur aşk yolunu bulur
Sen bana bir evet de gör bak bu aşk roman olur
Aç bir coca cola coca cola coca cola iç
Ver bi coca cola coca cola coca cola iç

[---]
Çok sıcak of sıcak buz gerek size...
Oldu bu iş biz kaçar hadi müsadenizle...
Aç bir coca cola coca cola coca cola iç
İç bi coca cola coca cola coca cola...

2015 Özcan Deniz - Sıla Coca Cola Reklamı Müziği Reviewed by Haberler4 on 5/04/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.