Top Ad unit 728 × 90

Gülşen-Bangır Bangır Şarkı Sözleri 2015

bangir-bangir-gulsen
2015 GÜLŞEN BANGIR BANGIR ŞARKISI SÖZLERİ

Gülşen'in ueni albümü Bangır Bangır müzik marketlerde yerini aldı. Gülşen'in yep yeni albümü Bangır Bangır özellikle kapak fotorafı ile tartışma yarattı. 2015 Gülşen Bangır Bangır albümünden 10 şarkı yer alıyor. Albümün çıkış şarkısı da albüme adını veren Bangır Bangır. Gülşen'in Bangır Bangır'ı bu yaza damgasını vuracak gibi. İşte 2015 Gülşen Bangır Bangır şarkısının sözleri ve albümdeki diğer şarkılar...

GÜLŞEN-BANGIR BANGIR ŞARKISI

Yanım çok kabalık sesin gelmiyor bağır
Müzik son ses bangır bangır
Ağzı bozuk şarkılar tuttum sana biraz ağır
Haydi haydi saldır saldır

Gül gibi uyuyan yılanı uyandırdın
Garanti bildin beni havalandın
Yürek yemiş sanki mübarek
Neyine güvendin evladım

Gül gibi uyuyan yılanı uyandırdın
Garanti bildin beni havalandın
Adın bensiz buralarda
Etkisiz eleman sıfır aldın

Yavrum kaldır kollarını
Teslim ol etrafın sarılı
Sabret af çıksın sana
Ben öptürcem bu evin yollarını

Yavrum kaldır kollarını
Teslim ol etrafın sarılı
Bunlar iyi günler
Sana göstereceğim kıvrak oyunlarımı

***

Yanım çok kabalık sesin gelmiyor bağır
Müzik son ses bangır bangır
Ağzı bozuk şarkılar tuttum sana biraz ağır
Haydi haydi saldır saldır

Gül gibi uyuyan yılanı uyandırdın
Garanti bildin beni havalandın
Yürek yemiş sanki mübarek
Neyine güvendin evladım

Gül gibi uyuyan yılanı uyandırdın
Garanti bildin beni havalandın
Adın bensiz buralarda
Etkisiz eleman sıfır aldın

Yavrum kaldır kolları
Teslim ol etrafın sarılı
Sabret af çıksın sana
Ben öptüreceğim bu evin yollarını

Yavrum kaldır kolları
Teslim ol etrafın sarılı
Sabret af çıksın sanahttp://haberler4.blogspot.com
Ben öptüreceğim bu evin yollarını

GÜLŞEN-BENGIR BANGIR ALBÜMÜ ŞARKILARI

01. Gülşen Bangır Bangır Şarkısı
02. Gülşen Bir Fırt Çek Şarkısı
03. Gülşen Kara Liste Şarkısı
04. Gülşen Dan Dan Şarkısı
05. Gülşen Ellerinden Öper Şarkısı
06. Gülşen Yıkım Kararı Şarkısı
07. Gülşen Büyük Hatırın Var Şarkısı ( feat. Ozan Çolakoğlu )
08. Gülşen Parti Kur Oy Vereyim Şarkısı
09. Gülşen En Sevdiğim Yanlışım Şarkısı
10. Gülşen Can Yeleği Şarkısı

Gülşen-Bangır Bangır Şarkı Sözleri 2015 Reviewed by Haberler4 on 4/30/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.