Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilimde Çalan Tanrı Bile Unuttu Bu Aralar Şarkısı Sözleri

İŞTE BENİM STİLİM CEYLAN-TANRI BİLE UNUTTU BU ARALAR ŞARKISI

İşte Benim Stilimde sürekli çalan Nur Yerlitaş'ın söylediği Tanrı Bile Unuttu Bu Aralar şarkısı Ceylan'a ait. Ceylan'ın Tanrı Bile Unuttu Bu Aralar şarkı sözlerini merak edenler için derledik. İşte o şarkı... İşte Nur Yerlitaş'ın İşte Benim Stilim'de söylediği Tanrı Bile Unuttu Bu Aralar şarkısı sözleri...

Tanrı bile unuttu bu aralar
Yetmedi ettiğim dualar
Yetmedi
Aslında bildiğim bir yol var ama            
Bana yapabileceğin bir şey söyle
Seni geri almam için
Bana gidebileceğim bir kapı göster
Seni bulabilmem için
Tanrı bile unuttu bu aralar
Yetmedi ettiğim dualar
Aslında bildiğim bir yol var ama
Anam çok ağlar        
Ya geri dön ya azat et kalbimi
Ya beni göm ya bağışla sevgilim
Yarına kalmadan hemen
Bugün bitir bu işi yaksın ateşin
Tanrı bile unuttu bu aralar
Yetmedi ettiğim dualar
Aslında bildiğim bir yol var ama
Anam çok ağlar
Başa dönebileceğim bir yol olsa
Tereddütsüz dönerdim
Boşa geçirdiğim sensiz ömrü
Bir kalemde silerdim
Tanrı bile unuttu bu aralar
Yetmedi ettiğim dualar
Aslında bildiğim bir yol var ama
Anam çok ağlar

İşte Benim Stilimde Çalan Tanrı Bile Unuttu Bu Aralar Şarkısı Sözleri Reviewed by Haberler4 on 3/14/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.