Top Ad unit 728 × 90

Ulan İstanbul Dizisi Yaren ve Karlos Tıkla Beni Bu Aralar Şarkısı

yaren-karlos-tikla-beni
ULAN İSTANBUL TIKLA BENİ ŞARKISI

Ulan İstanbul dizisi son bölümünde Yaren ve Karlos'un söylediği Tıkla Beni Bu Aralar şarkısı herkesin dilinde. Bir çok bölümde olduğu gibi yeni bölümde de Yaren ve Karlos'un söylediği şarkı diziden daha çok konuşuldu. Yaren ve Karlos'un düeti hem sözleri hem de müziği ile çok beğenildi. İşte o şarkı...

Ulan İstanbul 33.bölümde Yaren ve Karlos düeti ile adından söz ettirdi. Dizide Yaren ve Karlos'un söylediği Tıkla Beni Bu Aralar şarkısı dillere dolandı bile...

YAREN
Yalan dolan çok karışık alem
Aman ne derse desin elalem
Salla gitsin hadi düşelim aşka
Onlar bilmez bizim ki başka

KARLOS
Sıkıntı yok bir sevince yakarız
Şişeleri kırarız yağ gibi akarız
Öleceksek de aşktan ölürüz
Dünya yıkılsa biz yine yürürüz

YAREN-KARLOS
Ellerini ver bana
Kurban olurum sana
Yerim o bakışları
Getir şu duduşları
Ellerini ver bana
Kurban olurum sana
Yerim o bakışları
Getir şu duduşları

Ohhhh
Yandı bak buralar
Kapandı gitti yararlar
Daha çok eğleneceğiz
Tıkla beni bu aralar

Yandı bak buralar
Kapandı gitti yararlar
Daha çok eğleneceğiz
Tıkla beni bu aralar

ulan istanbul dizisinde çalan tıkla beni bu aralar şarkısı...
Ulan İstanbul Dizisi Yaren ve Karlos Tıkla Beni Bu Aralar Şarkısı Reviewed by Haberler4 on 2/10/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.