Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim Melisa Şahin Elendi mi 27 Şubat 2015

melisa-sahin-elendi
MELİSA ŞAHİN ELENDİ Mİ?

İşte Benim Stilim yarışmasının 7.eleme gecesi 27 Şubat 2015 Cuma akşamı yayınlanacak. Bu hafta elenen ismin Melisa Şahin olduğu söyleniyor. Peki gerçekten Melisa Şahin elendi mi?

İşte Benim Stilim yarışmasında yarışmacılar büyük ödül için her hafta birbirinden farklı kıyafetlerle jüriden yıldız alamaya çalışıyor. Her hafta olduğu gibi bu hafta da bir yarışmacı bu büyük ödüle veda edecek. Bu haftaki eleme gecesinde Melisa Şahin'in elendiği ileri sürüldü. Bildiğiniz gibi İşte Benim Stilim yarışması bölümleri bir kaç gün önceden çekiliyor. Yarışmayı çekimlerinde izleyenler yarışmayla ilgili detayları sosyal medyadan paylaşıyorlar. İşte bu hafta da eleme gecesi yayınlanmadan elenen yarışmacının ismi sosyal medyadan duyuldu. İddiaya göre bu hafta Melisa Şahin elenecek...

27 Şubat İşte Benim Stilim Eleme Gecesi için Tıklayınız >>>

27 Şubat 2015 İşte Benim Stilim Eleme Gecesi
Bu hafta eleme gecesinde konuk sanatçı Eser Yenenler olacak. Yarışmacılardan Melisa Şahin geceye pembe bir kıyafetle geleceği ve jüriden en az puanı alacağı söyleniyor. Eleme için ilk isim Melisa Şahin olacak. Yarışmacılarda eleme için Zeynep Öztürk'ün ismini söyleyecek. Elemeye kalan Melisa Şahin ve Zeynep Öztürk arasından jüri üyeleri Melisa Şahin'in elenmesini isteyecek...

Peki Melisa Şahin Neden Elendi?
27 Şubat işte benim stilimde elenen Melisa Şahin olacağı iddia ediliyor. Peki Melisa Şahin neden elenmiş olabilir...
Bu hafta Melisa Şahin'in jüri üyesi Kemal Doğulu ile tartışması konuşulmuştu. Kemal Doğulu Melisa Şahin'i uyarmış Melisa Şahin'de Kemal Doğulu'ya "elersiniz, benden kurtulursunuz" cevabını vermiş ve ortam gerilmişti. Yarışmayı kısa süreliğine terk eden Melisa Şahin ekrana geri dönmüş ve Kemal Doğulu ile sarılmıştı. Bunun dışında Melisa Şahin diğer yarışmacılarla da tartışma içinde... Bu nedenle Melisa Şahin'in elendiği yönünde tahminde bulunabiliriz...
http://haberler4.blogspot.com
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?..

İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILAR
İşte Beni Stilim Zeynep Öztürk
İşte Beni Stilim Maria Surina
İşte Beni Stilim Özden Cerrahoğlu
İşte Beni Stilim Emel Özkızıltaş
İşte Beni Stilim Nazlı Hamarat
İşte Beni Stilim Nazlı Sultan Kayaaslan
İşte Beni Stilim Melisa Şahin
İşte Beni Stilim Gülnihal Candan

İŞTE BENİM STİLİM'DEN ELENEN YARIŞMACILAR
İşte Benim Stilim Gülay Hançer 21 Şubat 2015 tarihinde elendi
İşte Beni Stilim Amila Kuruoğlu 14 Şubat 2015 tarihinde elendi
İşte Beni Stilim Gökçe Markal 07 Şubat 2015 tarihinde elendi
İşte Beni Stilim Gülşah Yanaş 31 Ocak 2015 tarihinde elendi
İşte Beni Stilim Melisa Çeliker 24 Ocak 2015 tarihinde elendi
İşte Beni Stilim Derya Yarar 17 Ocak 2015 tarihinde elendi
İşte Benim Stilim Melisa Şahin Elendi mi 27 Şubat 2015 Reviewed by Haberler4 on 2/26/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.