Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim Eleme Gecesi Artık Pazar Günleri Yayınlanacak

iste-benim-stilim
İŞTE BENİM STİLİM ELEME GECESİ YAYIN GÜNÜ VE SAATİ DEĞİŞTİ...

İşte Benim Stilim Yeni Yayın Günü ve Saati...

Tv8 ekranlarında yayınlanan İşte Benim Stilim yayın günü ve saati değişti... İşte Benim Stilim  Eleme geceleri artık Cumartesi akşamları yayınlanmayacak... İşte detaylar...

Cumartesi akşamı İşte Benim Stilim Neden Yayınlanmadı? İşte Benim Stilim Bitti mi? Diye merak edenler için İşte nedeni...
Tv8 ekranlarında yayınlanmaya başlayan Survivor All Star haftanın dört günü Cumartesi Pazar, Pazartesi ve Salı akşamları yayınlanacak. Bu nedenle cumartesi geceleri yayınlanan İşte Benim Stilim yarışması eleme gecesi artık Pazar gündüz kuşağında saat: 15:00 da yayınlanacak...

İşte Benim Eleme Gecesi Pazar 15:00da...

Show Tv Bu Tarz Benim ile rekabet içinde olan İşte Benim Stilim'in ilk sezondaki ilgiyi görmedi Hafta içi reyting sıralamasında hayli düşen yarışma eleme gecelerin de de Reyting sıralamasında ilk 10 sıraya bile giremiyor. Acun'un yeni bombası Survivor ise yayınlandığı ilk gün Reyting sıralamasında 1.oldu ve şimdiye kadar yayınlanan sezonların rekorunu kırdı. Acun artık Cumartesi geceleri Survivor'u yayınlayacak...
http://haberler4.bogspot.com
İşte Benim Stilim Yarışması Bitecek mi?
İşte Benim Stilim Yarışması Yayından Kaldırıldı mı?

İşte Benim Stilim Tv8 ekranlarına geçtikten sonra beklenen ilgiyi görmedi. İlk sezondaki gibi reyting sıralamalarında üst sıralarda yer alamayn yarışmanın yeni sezonda olacağını tahmin etmiyoruz. Bakalım yeni günü ve saatinde eskisine göre daha mı düşük olacak yoksa daha mı yüksek olacak... Göreceğiz...
Şimdilik yayından kaldırılma gibi bir söz konusu yok.
Kanaldan herahngi bir açıklama gelirse sitemizden duyuracağız...

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
İşte Benim Stilim Pazar Gündüz Yayınlanması Doğru mu?

İşte Benim Stilim Eleme Gecesi Artık Pazar Günleri Yayınlanacak Reviewed by Haberler4 on 2/24/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.