Top Ad unit 728 × 90

Bu Tarz Benim Neden Bitti, Bu Tarz Benim Neden Final Yaptı?

butarzbenim-final
SHOW TV BU TARZ BENİM FİNAL YAPIYOR 28 ŞUBAT 2015

Show Tv Bu Tarz Benim final yapıyor. 28 Şubat 2015 Cumartesi akşamı son kez yayınlanacak olan Bu Tarz Benim izleyenlerini üzdü. Peki Bu Tarz Benim neden bitiyor? İşte detaylar...

Show Tv ekranlarında yayınlanan Bu Tarz Benim yarışması final kararı aldı. Yayınlandığı ilk sezonda reytinglerde iyi bir sıraya gelen ve hakkında çok konuşulan moda yarışma programı 2.sezona başladığı dönemde Tv8'e transfer olmuş, Show Tv de kendi kanalında yarışmaya yeni kadro ile devam etmişti. İki kanal arasın da da mahkemelik olan yarışma programı iki kanala da yaramadı. Show Tv Bu Tarz Benim yarışmasının isim hakkını , Tv8 ise programın formatını kullanma hakkını kazanmıştı. Fakat iki kanalda da yayınlanan yarışma eski izlenme oranlarını bir türlü yakalayamadı. Show Tv Bu Tarz Benim, Tv8 İşte Benim Stilim reytinlerde bekleneni bulamadı. Tv8 programın yayın gününü değiştirdi eleme gecelerini hafta içine aldı, Show Tv ise bu tarz benimi bitirme kararı aldı... http//haberler4.blogspot.com
Bu Tarz Benim bitirilme nedeni büyük olasılıkla reytinglerdeki düşüş...
Bu Tarz Benim son eleme gecesi 28 Şubat 2015 Cumartesi akşamı yayınlanacak ve ekranlara veda edecek...
Programın hayranları Tv8 İşte Benim Stilim yarışmasını izleyecek mi bakalım...
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Sizce Bu Tarz Benim final yapmalı mı?
YORUM YAP!...
Bu Tarz Benim Neden Bitti, Bu Tarz Benim Neden Final Yaptı? Reviewed by Haberler4 on 2/28/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.