Top Ad unit 728 × 90

Bu Tarz Benim(İşte Benim Stilim) Kim Elendi 14 Şubat 2015


iste-benim-stilim-eleme-gecesi

TV 8 İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ 14.02.2015

Tv8 Bu Tarz Benim Eleme Gecesi 14 Şubat 2015


14 Şubat İşte Benim Stilimde elenen yarışmacı ALMİLA oldu.

ALMİLA elendi...

Elemeye kalan isimler ALMİA ve MARİA oldu...
Almila mı Maria mı oldu? Jürinin kararı...

Kemal Doğulu, "MARİA" gitsin dedi,
Uğurkan Erez, "MARİA" gitsin dedi,
İvana Sert, "ALMİLA" gitsin dedi,
Nur Yerlitaş, "ALMİLA" gitsin dedi,
Ersin Korkut, "ALMİLA" gitsin dedi,

Elemeye kalan isimler ALMİA ve MARİA oldu...
Almila mı Maria mı oldu? Jürinin kararı...

14 Şubat 2015 Cumartesi akşamı eleme gecesinde jüri üyelerinde en az puanı alan yarışmacılar, ZEYNEP, ALMİLA ve MARIA oldu. Bu yarışmacılardan ZEYNEP taclı olduğu için elemeden kurtulmuş oldu. Elemeye kalan ilk yarışmacı ALMİLA oldu... İkinci isim ise yarışmacıların belirlediği MARİA oldu.

Yarışmacılar eleme için ahngi ismi söylediler...
Emel eleme için "MARİA" gitsin dedi,
Zeynep eleme için "NAZLI HAMARAT" gitsin dedi,
Gülay eleme için "MARİA" gitsin dedi,
Nazlı Sultan Yayla eleme için "MARİA" gitsin dedi,
Melisa eleme için "NİHAL" gitsin dedi,
Özden eleme için "MARİA" gitsin dedi,
Nihal eleme için "MARİA" gitsin dedi,
Maria eleme için "EMEL" gitsin dedi,
Nazlı eleme için "MARİA" gitsin dedi,

Tv8 ekranlarında yayınlanan ve sunuculuğunu Öykü Serter'in yaptığı, jüri koltuğunda da Nur Yerlitaş, İvana Sert, Uğurkan Erez  ve Kemal Doğulu'nun oturduğu Bu Tarz Benim yarışması eleme gecesi 14 şubat 2015 cumartesi gecesi 22.00 da yayınlanacak. Yarışmanın adı da artık İşte Benim Stilim... İşte benim stilim yarışması eleme gecesi ile ilgili detaylar yazımızın devamında... İşte 14 şubat bu tarz benimde elenen isim...

14 Şubat Bu Tarz Benim yeni adı ile İşte Benim Stilim yarışmasının eleme gecesinde konuk jüri BKM Mutfak Çok Güzel Hareketler Bunlar'dan tanıdığımız oyuncu Ersin Korkut olacak. Ayrıca gecede bir çok sürpriz de var. Jüri üyesi İvana Sert Hip Hop dansı ile izleyenleri coşturacak. Gecede bir çok sanatçı sahne alacak ve şarkıları ile geceyi şenlendirecek. 14 şubat eleme gecesinde sahneye çıkacak sanatçılar Ayshe,Cem Belevi,Simge ve Yankı Alper...

"14 Şubat İşte Benim Stilim Eleme Gecesi" yarışmacıların konsepti "Kostüm Partisi" 10 yarışmacı birbirinden ilginç ve güzel kostümleri ile jüri karşısına geçecek. Her hafta olduğu gibi bu hafta da jüriden en düşük puanı alan yarışmacı veya yarışmacılar elemeye kalacak. Diğer yarışmacıların da oyları ile bir yarışmacı daha elemeye kalmış olacak. Böylece eleme finalinde jüri bir ismi yarışmadan gönderecek. Bakalım bu isim kim olacak. 14 şubat gecesi hep birlikte elenen yarışmacıyı öğreneceğiz...

TV8 İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim Zeynep Öztürk
İşte Benim Stilim Gülnihal Candan
İşte Benim Stilim Maria Surina
İşte Benim Stilim Gülay Hançer
İşte Benim Stilim Özden Cerrahoğlu
İşte Benim Stilim Emel Özkızıltaş
İşte Benim Stilim Nazlı Sultan Yayla
İşte Benim Stilim Nazlı Hamarat
İşte Benim Stilim Melisa Şahin
İşte Benim Stilim Amila Kuruoğlu

İŞTE BENİM STİLİM ELENEN YARIŞMACILAR
İşte Benim Stilim Derya Yarar elendi 17 Ocak 2015
İşte Benim Stilim Melisa Çeliker elendi 24 Ocak 2015
İşte Benim Stilim Gülşah Yanaş elendi 31 Ocak 2015
İşte Benim Stilim Gökçe Markal elendi 07 Şubat 2015
Bu Tarz Benim(İşte Benim Stilim) Kim Elendi 14 Şubat 2015 Reviewed by Haberler4 on 2/14/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.