Top Ad unit 728 × 90

Bu Tarz Benim Erkek Yarışmacıları Show Tv

BU TARZ BENİM ERKEK YARIŞMACILARI SHOW TV

Show Tv Butarz Benim formatında değişiklik yapıldı. Artık Erkek yarışmacılar da yarışacak. Show Tv Bu Tarz Benim'de hem kızlar hem de erkekler büyük ödül için yarışacaklar. İlk yarışmacılar sahneye çıktı... Peki Show Tv Bu Tarz Benim erkek yarışmacıları kimler... İşte detaylar...

Hafta içi hergün yayınlanan ve cumartesi geceleri eleme gecesi ile bir yarışmacının büyük ödüle veda ettiği Bu Tarz Benim yarışmasında artık erkek yarışmacılar da yer alacak. Bugün yayınlanan bölümde sahneye erkek yarışmacı çıktı. Artık erkek yarışmacılar da yarışacak...
İşte Bu Tarz Benim Erkek Yarışmacıları...

Bu Tarz Benim Okan
Bu Tarz Benim İsmail
Bu Tarz Benim Can
Bu Tarz Benim Emre
Bu Tarz Benim Egemen

Bu Tarz Benim Erkek Yarışmacıları Show Tv Reviewed by Haberler4 on 2/11/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.