Top Ad unit 728 × 90

Tv8 Bu Tarz Benim Kim Elendi 24 Ocak 2015

24-ocak-bu-tarz-benim-eleme
TV8 BU TARZ BENİM ELEME GECESİ 24 OCAK 2015

Tv8 de yayınlanan Bu Tarz Benim yarışmasında ikinci eleme haftası 24 Ocak 2015 Cumartesi akşamı yayınlanacak. 24 Ocak cumartesi akşamı 20.00 da tv8 ekranlarında yayınlanacak olan Bu Tarz Benim yarışmasında 13 yarışmacıden bir kişi daha yarışmaya veda edecek. Bu hafta bu tarz benim konuk jürisi Burak Kut. İşte 24 ocak bu tarz benim eleme heyecanı ve detayları...

Eleme gecesinde yarışmacılar "yıldız olmak" konsepti ile sahneye çıkacak. Bir birinden güzel 13 yarışmacıdan bir kişi daha elenecek. Bakalım yarışmada elenen ikinci yarışmacı kim olacak.

Elenen yarışmacı 24 ocak 2015 cumartesi gecesi bu sayfada olacak...
İşte daha önce elenen yarışmacılar ve yarışmadaki yarışmacılar...

TV8 BU TARZ BENİM YARIŞMACILARI
Bu Tarz Benim Zeynep Öztürk
Bu Tarz Benim Gülşah Yanaş
Bu Tarz Benim Maria Surina
Bu Tarz Benim Gülay Hançer
Bu Tarz Benim Özden Cerrahoğlu
Bu Tarz Benim Emel Özkızılta
Bu Tarz Benim Nazlı Hamarat
Bu Tarz Benim Melisa Çeliker
Bu Tarz Benim Amila Kuruoğlu
Bu Tarz Benim Nazlı Sultan Yayla
Bu Tarz Benim Melisa Şahin
Bu Tarz Benim Gülnihal Candan
Bu Tarz Benim Gökçe Markal

ELENEN YARIŞMACILARI
Bu Tarz Benim Derya Yarar -ELENDİ 17 Ocak 2015
Tv8 Bu Tarz Benim Kim Elendi 24 Ocak 2015 Reviewed by Haberler4 on 1/23/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.