Top Ad unit 728 × 90

Adı Mutluluk Eren(Ceyhun Mengiroğlu) Kimdir?

adi-mutluluk-eren
ADI MUTLULUK DİZİSİ EREN YÜKSEL(CEYHUN MENGİROĞLU) KİMDİR?

Fox tv ekranlarında Salı akşamları yayınlanan Adı Mutluluk dizisinin yeni bölümü izleyici ile buluştu. 3.bölümü ile 7 temmuz salı akşamı ekrana gelen Adı Mutluluk dizisinin oyuncuları en çok arananlar arasına girmeyi başardı. Özellikle yakışıklı oyuncu Ceyhun Mengiroğlu genç kızlar tarafından çok merak ediliyor. Adı Mutluluk dizisinde Eren karakterini canlandıran Ceyhun Mengiroğlu biyografisini sizler için derledik .. İşte Adı Mutluluk dizisinin Eren'i, Ceyhun Mengiroğlu'nun biyografisi ve fotoğrafları...

Adı Mutluluk Eren Yüksel Kimdir?
Adı Mutluluk dizisindeki Eren yüksel karakteri, Doğma büyüme İstanbulludur. Üst sınıf bir ailede büyümüştür. Hali vakti son derece yerindedir. Üniversitenin gözde öğrencisidir. Herkesin sevip saydığı biridir. Neşeli, eğlenceli, iyi niyetli, yakışıklı ve karizmatiktir. Okulun güvenliği, yurtların sorumluluğu ondadır. Giyimine her zaman özen gösterir. Lordlar kamarasından fırlamış gibi dursa da kimseye tepeden bakmaz. Okulun su topu takımının kaptanıdır. Yüzücü olduğu için geniş omuzlu ve iyi vücutludur. Tüm kızların gözü ondadır. Eren ise iki yıldır Dolunay’la birliktedir. Ancak bu birliktelikten hiç mutlu değildir. Dolunay’ın baskın karakterinden ve kıskanç tavırlarından yorulmuştur. Uzun zamandır Dolunay’dan ayrılmayı planlamaktadır. Ancak onu kırmamak için bu kararını hep ertelemiştir

Ceyhun Mengiroğlu Kimdir?
Ceyhun Mengiroğlu Yaşı: 29
Ceyhun Mengiroğlu Boyu:
Ceyhun Mengiroğlu Kilosu:

Ceyhun Mengiroğlu 29 yaşında modeldir. Ceyhun Mengiroğlu İstanbulda doğmuştur. yakışıklı oyucuyla ilgili fazla bilgi bulunmamakla birlikte ailesinin zengin olduğunu ve eğitimini turizm üzerine tamamladığını biliyoruz. Yakışıklık oyuncu modelliğin yanı sıra Adı Mutluluk dizisinde rol alarak oyunculuk kariyerine de adım atmış bulunuyor...
Ceyhun Mengiroğlu dizileri:
  • 2015 Adı Mutluluk dizisi Eren 
CEYHUN MENGİROĞLU RÖPORTAJI(Alıntı...)
Turizm-otelcilik okurken işletmeciliğin benim için uygun olmadığına karar verdim. Yeterince özgür olabileceğim bir mesleğe sahip olmak istiyordum. Uzun yıllardır spor yaptığım için modellik yapmaya müsait bir fiziğim vardı. İlk kez Dubai'de bir defilede podyuma çıktım, ardından Atıl Kutoğlu'nun defilesinde yer aldım. Ermenegildo Zegna ve Bikkembergs da podyumuna çıktığım ünlü markalar arasında. 
Dolce&Gabbana'nın podyumunda yürümeyi, hatta kataloğunda yer almayı çok isterim. 
Oyuncu olmayı düşünüyorum, hatta bir süredir bu konuda eğitim alıyorum. Umarım ilerleyen günlerde, iyi projelerde izleyici karşısına çıkarım. 

Belli bir giyim tarzım var. Motorcu stili ceketler, botlar, ince trikolar, V yaka tişörtler favorilerim arasında. Scotch&Soda, All Saints, Diesel ve Dior Homme; sık sık alışveriş yaptığım markalar... 
Yolda yürürken bazen keskin bakışlarla karşılaşıyorum ama bu beni rahatsız etmiyor. 
Bir kadının önce gözlerine ve ellerine bakarım. Özgüveni ve hayatla ilgili hedefleri olmayan bir kadınla asla birlikte olamam. 
 Sevgilisine son derece sadık bir erkeğim. Sevdiğim kadınla vakit geçirmekten çok hoşlanırım ve gün boyunca iletişim halinde olmayı severim. İlişki süresince de tüm kartlarımı açık oynarım. 
 Çok dışarıya çıkmam; gece kuşu olduğum söylenemez. Yakın arkadaşlarımla, kendimi iyi hissedeceğim yerlere gitmeyi seviyorum. Beyoğlu civarındaki mekanları tercih ediyorum. 
Boş zamanlarımda PlayStation oynamayı ve kişisel gelişim üzerine kitaplar okumayı çok seviyorum. 
Yemek yapmaya bayılırım; mutfakla aram çok iyidir. Soslu et yemekleri konusunda iddialıyım. 

Ceyhun Mengiroğlu Fotoğrafları:

ADI MUTLULUK DİZİSİ OYUNCULARI
Fotoğraf       Karakter                    Oyuncu Adı         
Kumsal GüçlüEzgi Eyüpoğlu
Batu DeğirmenciKaan Yıldırım
Eren YükselCeyhun Mengiroğlu
Gonca Gül DuranZeynep Bastık
Sera YükselAslı Bekiroğlu
TatlıOrçun İynemli

Adı Mutluluk Eren(Ceyhun Mengiroğlu) Kimdir? Reviewed by Haberler4 on 7/07/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.