Top Ad unit 728 × 90

Turabi Kimdir, Survivor All Star Turabi Çamkıran Biyografisi

survivor-turabi
SURVİVOR TURABİ ÇAMKIRAN KİMDİR?

Survivor All Star yarışmacılarından Turabi Çamkıran hakkında merak edilenleri sizler için bir araya getirdik. Turabi kimdir, kaç yaşındadır, Turabinin mesleği nedir? Nerelidir? İşte tüm soruların cevabı...

SURVİVOR ALL STAR FİNALİSTİ TURABİ KİMDİR?

Survivor All Star yarışmasının finaline Turabi ve Merve Aydın kaldı. Merve Aydın ile Turabi 3 Temmuz 2015 cuma akşamı SMS oylamasına çıkacak ve 2015 yılı Survivor All Star Şampiyonu belli olacak... Turabi mi Merve Aydın mı olacak göreceğiz...

Survivor All Star Finalisti TURABİ Kimdir?

Survivor All Star Gönüllüler takımında yarışan ve bir önceki sezonda gönüllüler takımında finale kalmış ve sms sonucunda birinci olmuştu. Turabi yarışmacılardan belki de en dikkat çekeni. Özellikle oyunlardan sonra kendine has sevinç hareketleri ve elemelerde kişilere özel  sözleri ile izleyicilerin en beğendiği yarışmacılardan Turabi...

Turabi Kimdir?
Turabi Yaşı: 27
Turabi Boyu: 180 cm

Turabi Çamkıran 1988 Mersin Erdemli doğumludur. Turabi, lise yıllarında Break Dansa ilgi duymuş ve bu yıllarda dansa merak saldığı için  Güzel Sanatlar okumak için Mersin Üniversitesi Güzel Sanatlar bölümünde eğitimini tamamlamıştır.

Çocukluğu Mersin’de geçti. Lise öğrenimini de Mersin’de tamamladı. Lise yıllarında Break Dansa merak salan Turabi bu yeteneğini geliştirmek için Güzel Sanatlar bölümüne kaydoldu. Mersin Üniversitesi Güzel Sanatlar Bölümü’nden mezun oldu.

Turabi dansın yanı sıra dövüş sanatı ile de ilgilenmiştir. Hatta "Muay Thai" maçına çıkmış burada yenildikten sonra dövüş sanatlarında eğitim almak için Tayland'a gitmiştir. Kendisini dövüş sanatlarında geliştiren Turabi, kafes dövüşlerine de çıkmaya başlamış.

Turabi Çamkıran ayrıca Demet Akalın'ın dansçılığını da yapmıştır.

Turabi Çamkıran Survivor'a katılmadan önce televizyon ekranlarından tanıyoruz.Daha önce de yarışmalara katılmıştır. İşte Turabi'nin katıldığı yarışmalar...

- 2008 yılı Benimle Dans Eder misin? yarışması
- 2009 yılı Dansa Davet yarışması
- 2013 yılı Yetenek Sizsiniz Türkiye yarışması 
- 2013 yılı Survivor Ünlüler Gönüllüler yarışması
- 2015 yılı Survivor All Star yarışması

Survivor All Star Gönüllüler Takımı:
Turabi Özlü Sözler:
Turabinin özellikle ada konseyinde eleme anında söylediği sözler sosyal medyada en çok paylaşılanlar arasında... Ada konseyinde yazdığı her kişi için bir sözü var... İşte o sözleri...
  • "Senin yaptığın gider, benim hoşuma gider.."
  • "Ben turbo Turabi'yim. Kazanma hırsım benim yakıtım"
  • "Sana çok 100 verdim.. 96'sını geri alıyorum.. Şimdi etrafında 4 dön bakalım.."
  • "Her başarısız insan mutlaka bir bahane üretir. Bana göre bahaneye hiç gerek yok"
  • "Ahmet Dursun şöyle bir kenarda dursun.."
  • "Issız adaya düştüğünde yanına neyi alırsın? Üç tane delikanlı adam alırım"
  • "Benim her kalleşlik yapan bir insana bir hikayem vardır"
  • "Keser döner sap döner, gün gelir hesap döner abi.. Bana da sıra gelir.."
  • "Orhan Baba demiş ki hatasız kul olmaz. Onun üzerine Turabi demiş ki 'nasıl hatasız kul olmazsa cezasız şampiyon çıkmaz..."www.haberler4.blogspot.com
  • "Vur hançeri kalbime, kalbim kana bulansın. Fazla derine inme çünkü orada sen varsın.. Dermiyim ben hiç böyle. Ben sevdiğimin karşısına geçer, gerekirse diz çöker, Seni seviyorum derim. Sevmediğime artık seni sevmiyorum, çık git hayatımdan derim"
  • "Kalemimi kırar arkama bakmadan giderim"
  • "Yiğidi öldür hakkını inkar etme.. Arkadaşlar iyiydi abi, tebrik ediyorum"
  • "Tiyatrocu mu, şarkıcı mı, dansçı mı? Kimsin sen? Ne ulursan ol, kim olursan ol. Benim olduğum yerde akıllı ol!" Adının adamı, Allah'a yakın bana uzak ol.
Turabi Çamkıran Fotoğrafları:


turabi kimdir, turabi camkiran kimdir, turabi kac yasinda, turabi sozleri, turabi ozlu sozler, turabinin fotograflari, survivor all star turabi, turabi elendi mi, turabi diskalifiye mi oldu, 
Turabi Kimdir, Survivor All Star Turabi Çamkıran Biyografisi Reviewed by Haberler4 on 7/02/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.