Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim Yarışmacıları Tv8

iste-benim-stilim
TV8 İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILARI

Tv8 ekranlarında yayınlanan ve jüri üyeliğini Kemal Doğulu, İvana Sert, Nur Yerlitaş ve Uğrukan Erez'in üstlendiği, sunuculuğunu da Öykü Serter'in yaptığı İşte Benim Stilim (eski adı ile Bu Tarz Benim) yarışması yarışmacılarını sizler için bir araya getirdik. İşte Benim Stilim yarışmacıları...

TV8 İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILARI
İşe Benim stilim yarışmasındaki tüm yarışmacılar ve elenen yarışmacılar...

İşte Benim Stilim Maria Surina 
İşte Benim Stilim Gülay Hançer 
İşte Benim Stilim Özden Cerrahoğlu
İşte Benim Stilim Nazlı Hamarat
İşte Benim Stilim Melisa Şahin
İşte Benim Stilim Nihal Candan

İşte Benim Stilim Almila Kuruoğlu (Elendi)
İşte Benim Stilim Gülşah Yanaş (Elendi)
İşte Benim Stilim Derya Yarar (Elendi)
İşte Benim Stilim Gökçe Markal (Elendi)
İşte Benim Stilim Melisa Çeliker(Elendi)

Bu Tarz Benim adı ile TV8 ekranlarında yayına başlayan ve daha sonra Show Tv ile mahkemelik olan yarışma format hakkını kazandı fakat isim hakkını kaybetti. Bu yüzden İşte Benim Stilim adı ile devam ediyor.

İşte Benim Stilim yarışmasında yarışmacılar hafta içi her gün jüri karşısına çıkıyor ve yıldız almaya çalışıyor. Hafta sonunda ise eleme gecesinde bir yarışmacı eleniyor. Eleme gecesinde jüriden en az puanı alan yarışmacı ile diğer yarışmacıların belirlediği bir isim elemeye kalıyor ve jüri tarafından bir kişi yarışmadan eleniyor...

Önceki sezonda Show Tv ekranlarında yayınlanan Bu Tarz Benim yarışmasında birinci Aycan Nurcan Şencan kardeşler olmuştu. Bakalım İşte benim stilim yarışmasında birinci kim olacak...

Siz de İşte Benim Stilim yarışmacılarından en beğendiğiniz yada beğenmediğiniz yarışmacı hakkındaki düşüncelerinizi Yorum bölümden yazabilirsiniz...
İşte Benim Stilim Yarışmacıları Tv8 Reviewed by Haberler4 on 2/19/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.