Top Ad unit 728 × 90

Pelin Öztekin Çok Zayıfladı, 63 Kilo Verdi

PELİN ÖZTEKİN NASIL ZAYIFLADI?

Oyuncu Pelin Öztekin 63 kilo verdi...
BKM oyuncu Pelin ÖZtekin 88 kiloya düştü. Toplam 63 kilo veren oyuncu zayıflamaya devam ediyor. Pekin Pelin Öztekin nasıl kilo verdi...İşte detaylar...

Çok Güzel Hareketler Bunlar ekibinde yer alan ve oyuncu Rasim Öztekin'in kızı Pelin Öztekin kilo vermeye devam ediyor. 88 kiloya düşen Pelin Öztekin'in sırrını kiloları ile derdi olan bütün bayanlar merak ediyor.

Pelin Öztekin, "Şu an 88 kiloyum. Bugüne kadar tam 63 kilo verdim. Hedefim ise 70 kiloya inmek. Obezite hastası olduğum için normal bir insanın yediği yemekler bile bende fazla kilolara sebep oluyordu. Artık her şeyden tadımlık alıyorum, porsiyonlarım da küçüldü. Erkek arkadaşımla konuştum ve “Sağlığın için ne gerekiyorsa onu yap” dedi. Son halime çok şaşırdı.”Ben seni her halinle seviyorum” dedi. Kilo verdikten sonra bütün kıyafetlerimi dağıttım." dedi.

İşte Pelin Öztekin'in son hali...
Pelin Öztekin Çok Zayıfladı, 63 Kilo Verdi Reviewed by Haberler4 on 1/07/2017 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.