Top Ad unit 728 × 90

En Güzel Sevgililer Günü Mesajları, 2017 Sevgililer Günü SMS Uzun, Resimli

14-subat-mesajlari
2017 SEVGİLİLER GÜNÜ MESAJLARI

Her yıl 14 şubatta kutlanan sevgililer günü artık gelenek haline geldi 14 şubatta tüm sevgililer birbirlerine bu özel günde değerli olduğunu göstermek için ya hediye alıyor  ya da güzel bir söz söylüyor. Bu özel günde sevdiğinize onun için çok güzel bir söz söylemeniz bazen çok değerli hediyelerin önüne geçer. İşte biz de sizler için 14 şubatta sevdiklerinize gönderebileceğiniz en güzel sevgililer günü mesajlarını derledik. Hem resimli hem de sms olarak gönderebileceğiniz aşk sözlerini aşağıdan kopyalayabilir, twitter, facebook gibi bir çok sosyal paylaşım sitesinden de paylaşabilirsiniz... İşte 2017 yılı sevgililer günü için hazırlanmış en güzel, kısa, uzun sevgililer günü sözleri, mesajları, kartları...

14 Şubat Sevgililer Günü Mesajları, Sözleri...

Yaşamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgi sensiz olmaz. Unutma ki sevmek daima beraber olmak değil, sensizken bile seninle olabilmektir. Sevgililer günümüz kutlu olsun.

 Bilir misin kuyruklu yıldızlar vardır, dünyaya yetmiş yılda bir gelirler. İnsanlar onu hayatı boyunca belki bir kez görürler. İşte ben o yıldızı gördüm, o yıldız benim için sensin bir tanem.

 Sen benim hayatımda olduğun sürece, ne sen kimseye rakip ne de kimse sana rakiptir. Daha nice sevgililer gününde beraber olmak dileğiyle...

Nasıl ki uzaktaki yıldız parlak gelirse insana, uzakta olduğun için tutkunum sana! Hanı en güzel asklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için tutkunum sana.

❥ Ne zaman tutsam ellerini gözlerimin önünden mevsimler geçer, ne zaman gözlerin gözlerime değse samanyolundan bir yıldız düşer. Sevgililer günün kutlu olsun!

 Seni denizdeki kumlar, gökteki yıldızlar, ormandaki ağaçlar, dünyadaki insanlar, okyanustaki sular
ve güneşin ışıklarından daha çok seviyorum.

❥ Eğer bir gün birisi senin için güneşe buzla “seni seviyorum” yazabilirse, o zaman seni benden daha çok seven birisi var demektir. Seni benden daha çok seven yok birtanem. Sevgililer günümüz kutlu olsun...

 Maviler giyer bulut olurum, yeşiller giyer bahar olurum, bakarsın bir gün beyazlar giyer senin olurum. Sevgililer günün kutlu olsun.

 Aşk güzeldir ama karşılıklı ise. Karşılıksız ise seni içten yıkmaya çalışan düşman gibidir. Anlamadan savaşı kaybedersin.

 Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için aşığım sana.. Sevgililer Günü kutlu olsun bir tanem, seni çok seviyorum.


 Hayatta üç şeyi sevdim; Seni, kalbimi, ümit etmeyi...Seni sevdim, sensin diye, Kalbimi sevdim, seni sevdi diye, Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye.

 İnsanlar tanıdım yıldız gibiydi, hepsi parlıyordu. Ama ben seni yani güneşi seçtim birtanem. Ben bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim. Seni sevdim birtanem. Sevgililer günümüz kutlu olsun...

 Hadi gel tut ellerimi! Benimle yan! Benimle meydan oku her çaresizliğe! Benimle uyu benimle uyan. Birlikte varalım nice yıllara. Sevgililer günümüz kutlu olsun aşkım...

 Sen çöllerde serap, engin denizlerde yakamoz, ormanın derinliklerinde ki huzur gibisin, aşkım. ışığım sensin, güneşim sensin… Sevgililer günün kutlu olsun...haberler4.blogspot.com

❥ Gönlüme taht kurdun, gönlümün sultanı oldun, gece gökyüzünde parlayan yıldızım, sabah ise ruhuma doğan güneşim oldun. Sevgililer günün kutlu olsun!


 Sevgililer gününde belki yanında değilim ama dünde, bugünde, yarında yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy ben hep oradayım.

 Seni ne kadar sevdiğimi merak ediyorsan, yağan yağmurun her damlasını tutmaya çalış, tutamadığın her yağmur damlası kadar seviyorum seni...

 Gözlerin nehir kirpiklerin köprü olsa, ben üzerinden geçerken ipler kopsa ve düştüğüm yer dudakların olsa. Sevgililer gününde bir öpücük borçlusun bana.

 Aşkım, karanlıktan aydınlığa, yalandan gerçeğe, ölümden ölümsüzlüğe götürdüğün için teşekkürler. Seni çok seviyorum birtanem. Sevgililer günümüz kutlu olsun...

 Bazı rüyalar diğerlerinden daha uzun sürer. Bazıları da çok çok güzel. Benim en uzun ve en güzel rüyam şu an bu mesajı okuyor. Sevgililer günün kutlu olsun!



 Yüreğim hafif ıslaktır benim kuytu köşelerde ağlamaktan ve rengi hafif uçuktur kurusun diye kaç kez güneşe asmaktan. Sevgililer günün kutlu olsun aşkım.

 Sevgililer gününde beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, karbeyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat. Yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy; ben hep ordayım!

 Hadi gel tut ellerimi! Benimle yan! Benimle meydan oku her çaresizliğe! Benimle uyu benimle uyan. Birlikte varalım nice yıllara.

 Bütün mevsimleri bir günde, bütün yılları bir mevsimde yaşamaya razıyım seninle... Daha nice sevgililer gününü beraber geçirmek dileğiyle.

 Bu sevgililer gününde beyaz bir güvercin yolluyorum sana kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, karbeyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat.

 Denizi içerken maviler takıldı boğazıma, karaya vuran balık gibi çırpınıyorum. Mavi gözlerini özlüyorum. Sevgililer günün kutlu olsun.

 Nasıl ki uzaktaki yıldız parlak gelirse insana, uzakta olduğun için tutkunum sana! Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için tutkunum sana. Sen çöllerde serap, engin denizlerde yakamoz, ormanın denizinde huzur gibisin, ışığım sensin, güneşimsin... Bil ki çok özlendin... Sevgililer günün kutlu olsun!

 Hani gözler vardır sözleri anlatır, hani sözler vardır gözleri anlatır, bir de aşk vardır seni anlatır... Nice sevgililer günlerine minik bebeğim.

 Sana dalgalardan kalem yaptım ve kıyıya seni seviyorum yazdım, sen de inandın değil mi? Sen delisin, seni sevmedim, sana bağlandım sana taptım.

 Sen güneşin doğduğu, karanlığın bittiği yerdesin sen hep kalbimde yatan tek sevgilimsin. Sevgililer günün kutlu olsun!

 Eğer gökyüzü bir parça kağıt, deniz bir şişe mürekkep olsaydı yine de sana olan duygularımı yazmaya yetmezdi. Seni o kadar çok seviyorum ki.



En Güzel Sevgililer Günü Mesajları, 2017 Sevgililer Günü SMS Uzun, Resimli Reviewed by Haberler4 on 1/07/2017 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.