Top Ad unit 728 × 90

8-9 Ağustos AÖL(Açık Lise) Sınav Sonuçları Açıklandı Tıkla(www.aol.meb.gov.tr)

8-9 AĞUSTOS 2015 AÇIK ÖĞRETİM LİSESİ SINAV SONUÇLARI

8-9 Ağustos 2015 tarihlerinde yapılan Açık Öğretim Lisesi(AÖL), Açık Lise 3.dönem sınavlarının sonuçları açıklandı. İşte açık lise sınav sonuçlarını öğrenebileceğiniz link...

18 eylülde açıklanması beklenen Açık Lise 3.dönem sınav sonuçları 24 Ağustos 2015 tarihinde açıklandı. Açık Lise öğrencileri sınav sonuçlarını aol.meb.gov.tr adresinden öğrenci girişi yaparak öğrenebilecekler...


AOL.MEB.GOV.TR adresinden yapılan açıklamada, 12 Eylül tarihinde ek sınav yapılacağı duyuru yapıldı. İşte o duyuru...

12 Eylül 2015 tarihinde ek sınav yapılması için hazırlıklar başlamıştır. Ek sınav müracaatları 27- 31 Ağustos 2015 tarihlerinde, Açık Öğretim Lisesinde toplam dönemi 8 ve üzeri, öğrencilik durumu; aktif, donuk ve silik olan öğrencilerimiz katılabileceklerdir. Ek sınava katılacak öğrencilerimizin sınav sonuçlarının 06 Ekim 2015 tarihine yetiştirilebilmesi için ek sınav sadece büyük şehir belediyesi olan ve coğrafi konumu gözetilerek belirlenen il merkezlerinde yapılacaktır. Ek sınavla ilgili daha açıklayıcı bilgi en kısa zamanda www.meb.gov.tr adresinde yapılacak olup telefonla bilgi almak için herhangi bir yerin aranmaması önemle duyurulur.

AÇIK ÖĞRETİM LİSESİ YENİ KAYIT VE KAYIT YENİLEME TARİHLERİ BELLİ OLDU...

2015-2016 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI AÇIK LİSE KAYIT TARİHLERİ...
Yeni eğitim öğretim yılı için yeni kayıt ve kayıt yenileme tarihleri de bugün belli oldu. Açık Öğretim Lisesi yeni kayıtları 2 Eylül-2 Ekim 2015 tarihlerinde yapılacak, kayıt yenileme ise 14 Eylül 2015 tarihinde başlayacak son gün ise 9 ekim..
8-9 Ağustos AÖL(Açık Lise) Sınav Sonuçları Açıklandı Tıkla(www.aol.meb.gov.tr) Reviewed by Haberler4 on 8/24/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.