Top Ad unit 728 × 90

Zeki Alasya için Ünlüler'in Mesajları

zeki-alasya
ZEKİ ALASYA İÇİN ÜNLÜLER NE DEDİ?

Zeki Alasya'nın ölümü sinemaseverleri olduğu gibi ünlüleri de yasa boğdu. Bir çok ünlü Zeki Alasya hakkında düşüncelerini sosyal medyadan duyurdu. Zeki Alasya'nın ölümünün ardından gözler sinemada iki kardeş olarak bilinen Metin Akpınar'a çevrildi. Metin Akpınar Zeki Alasya için "Zeki Alasya benim yarımdı. Yarım gitti, canım gitti. " ifadelerini kullandı... İşte Zeki Alasya'nın ölümünün ardından sosyal medyada ünlülerin mesajları...

Zeki Alasya'nın ölümüne en çok üzülenlerin başında geliyor Metin Akpınar. Bir çok kez aralarında aralarının kötü olduğu haberleri çıksa da hep yalanladırar ve hep birlikte oldular, bir çok filmde yine yan yana çıktılar, hatta en son reklam filminde rol aldılar... İşte Metin Akıpnar2ın kardeşi gibi sevdiği Zeki Alasya'nın ölümü sonrası ifadeleri...


METİN AKPINAR: "Zeki Alasya benim yarımdı. Yarım gitti, canım gitti. Herkes için büyük kayıp. Her ölüm gençtir ama Zeki çok genç öldü. Maalesef karaciğerde bir olumsuzluk oluşmuştu. Çok geç fark edilmişti, yapacak bir şey yoktu. Son zamanda hoş tutmaya çalışıyorduk. Olabildiğince rahat ettirmeye çalışıyorduk. 15 gündür çok kötü bir tablo vardı. Bugün sevdiği yemeği yapıp götürecektim. Bu haberi aldım. Kader bizi adeta birleştirmişti. Babalarımız aynı firmada çalışırlardı. Annelerimiz vefat ettiğinde imamları bile aynıydı. Bu yazgı bizi birleştirdi ve ölüme kadar da ayrılmadık. Ayrılık dedikoduları saçmasapan dedikodulardı. İşte şimdi ayrıldık, sevinenler kına yakabilir."
İRFAN DEĞİRMENCİ: "Sen de mi gidiyorsun Himmet Ağabey? Nereye çocukluğum."

BENGÜ: "O kadar üzüldüm ki. Çocukluğum elimden kayıp gitmiş gibi. Nasıl bi hüzün. Nurlar yağsın üstüne..."

EMRE KARAYEL: "O kadar üzüldüm ki... Allah gani gani rahmet eylesin."

YAĞMUR TANRISEVSİN: "Bir ustayı daha kaybettik..Nur içinde uyu.. Zeki Alasya"
SARP AKKAYA: "Zeki Alasya ahhh beee... Ahh... Devekuşu kabare, yasaklar, deliler...Onca oyun ve sinema filmi... Huzur içinde uyu..."
DEMET AKALIN KURT: "Zeki Alasya Allah rahmet eylesin, ailesine sabır diliyorum.. Çok üzüldüm.",
HAMDİ ALKAN: "Ah Zeki abi...Kahroldum."
YAVUZ SEÇKİN: "Yapma be Zeki abi, şaka şaka desen.. Çok üzgünüm, Allah rahmet eylesin..Mekanın cennet olsun ustam..."
ARZUM ONAN: "Çocukluğumdan, gençliğimden bir parça kaybettim.. Nur içinde yat Zeki Alasya.. Mekanın cennet olsun..."
SONGÜL ÖDEN: "Yaşayan bir efsaneyi kaybettik..Çok üzgünüm..Halkımızın başı sağolsun..Mekanı cennet olsun."

Zeki Alasya için Ünlüler'in Mesajları Reviewed by Haberler4 on 5/08/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.