Top Ad unit 728 × 90

22 Mart Açık Öğretim Ortaokul Sınav Sonuçları Açıklandı Tıkla

acik-ogretim-ortaokulu
22 MART 2015 AÇIK ÖĞRETİM ORTAOKULU SINAV SONUÇLARI

22 MART 2015 tarihinde yapılan açık öğretim ortaokul sınav sonuçları açıklandı. Öğrenciler sınav sonuçlarını açık öğretim okulu sitesinden sınav sonuçlarını öğrenebilirler... İşte Açık Öğretim Ortoakulu Sınav Sonuçları...

22 Mart 2015 Tarihinde yapılan 2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı II. Dönem Sınav Sonuç bilgileri yayınlanmıştır.

SINAV SONUÇLARI AÇIKLANDI BURADAN TIKLA ÖĞREN >>> 


2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı II. Dönem Sınav Sonuç bilgileri yayınlanmıştır. Sınav sonucunuzu "Öğrenci Girişi“ bölümünden AÖO Bilgi Sistemine T.C. Kimlik No ve şifreniz ile girerek "Öğrenci Sınav İşlemleri" başlığı altındaki "Sınav Sonuç Bilgileri" menüsünden öğrenebilirsiniz.


https://aionet.meb.gov.tr/ogr_login.aspx

22 Mart Açık Öğretim Ortaokul Sınav Sonuçları Açıklandı Tıkla Reviewed by Haberler4 on 4/16/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.