Top Ad unit 728 × 90

Medcezir Yaman Bir Kuyruklu Yıldıza Mektup Şarkısı ve Sözleri

MEDCEZİR DİZİSİ BİR KUYRUKLU YILDIZA MEKTUP ŞARKI SÖZLERİ

Medcezir dizisinde Yaman'ın yazdığı Kuruklu Yıldıza Mektup şarkısının sözlerini sizler için derledik.
Medcezir dizisinde Yaman'ın bestelediği Kuyruklu Yıldıza Mektup şarkısının sözlerini yazdı. İşte merakla beklenen Kuyruklu yıldıza mektup şarkısı ve sözleri...

20 Şubat 2015 Cuma akşamı 61.bölümü ile ekrana gelen Medcezir dizisinde izleyicileri bir sürprüz bekliyordu. İşte Medcezir dizisinde Yaman kuyruklu yıldıza mektup isimli şarkısının sözleri...

KUYRUKLU YILDIZA MEKTUP SÖZLERİ 

Sen izini sürdüğüm kuyruklu yıldızım
İçimde tek mevsim kaybettiğim baharım
Ben kaderin tozuyla savruldum yanına
Suya kanmamış susuz gibi aşık oldum kana kana
Bir kağıt kesiği gibi acıttı canımı ayrılık göz yaşın bende yara
Herkes kendi kaderini izler ,
Ateş söner , kül dağılır gider
Sen ateşin kaynağı , ben bir deli pervane
Yolumu kaybettim, Sürgünüm sensizliğe

Medcezir Yaman Bir Kuyruklu Yıldıza Mektup Şarkısı ve Sözleri Reviewed by Haberler4 on 2/21/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.